Yazar'dan...
Ve yıllar sonra hepsi 9¾ peronunda buluştular.
Scorpius Malfoy annesi ve babasının arasında yürüyerek yeni okuluna ilk adımını attı.
Annesinin sevgisi, nezaketi; babasının sıcaklığı ve olgunluğunu almıştı, sarı saçları mavi gözleriyle babası gibiydi.
Ashira ve Draco mutlu sona ulaşırken diğerlerine ne oldu diye soracak olursanız...
Theodore Nott, Weasley ailesiyle çok iyi anlaştı, annesinin ve babasının yokluğunu onlarla giderirken Weasley'ler içinde kaybedilen Fred'in yerini tutmasada acısını hafifletiyordu. Theodore, Draco'nun düğününde tanıştığı bir kız ile 4 sene sonra evlendi.
Yıllar geçse de Draco ve Ashira, Theodore ile arkadaşlıklarını sürdürdüler. Theodore'nin kızıyla Scorpius iyi arkadaşlar oldular. Okula başladıklarında ise bu arkadaşıklara Harry Potter'ın ve Ronald Weasley'nin çocukları da katıldı.
Ama gözden kaçan bir şey vardı.
Draco zaman döndürücüyü kullanmanın kötü bir sonucu olmadığını ve başarıya eriştiğini düşünüyordu fakat bu yanlıştı. Başarıya erişti ama bir pürüz vardı.
Fred Weasley.
Hatırlarsanız ilk bölümde Ashira, Axel ile evlendiğinde, yani henüz Draco geçmişe dönmediğinde Ashira yiğenlerine el sallıyordu, bu yiğenler Fred ve George'un çocuklarıydı. Kısacası Fred Weasley yaşıyordu.
Eğer Draco ve Ashira hiç barışmasalardı, Ashira o gün savaşta koridorda Draco ile çarpışmasaydı... yetişecek ve abisini kurtaracaktı.
Fakat bu kimsenin fark edemediği bir hata olarak kaldı. Zaman döndürücünün sırları arasında kayboldu...
Axel Davis'e gelirsek... Savaşta okulu için savaştı, yaralandı ve sol kolu işlevini yitirdi. Sonunda geçte olsa o da evlendi. Ashira'yla bir gelecek ihtimali olduğunu bilmiyordu bile. Yalnızca o gün o da çocuklarını perona getirdiğinde Ashira ve Draco'nun evlendiğinin haberini aldı.
Sonuç olarak her zorluğa ve ihtimale karşı Draco Malfoy başardı.
Bu okuduğunuz hikaye Draco Malfoy'un her ihtimale rağmen sevdiği kadını geleceğine yazdığı bir hikayeydi.
Onlarda huzurlu bir hayat yaşadılar ve birlikte yaşlandılar ve ölene kadar birbirlerini sevdiler.
İlk önce babası Draco ardından annesi Ashira'yı kaybeden Scorpius Malfoy ise onlar öldükten sonra bile ikisinin çocuğu olma gururunu taşıdı. İkisini de tüm kalbiyle sevdi.
Tıpkı her sıradan insan gibi onların hikayesi de sonsuzluğa ulaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐓𝐮𝐫𝐧𝐞𝐫 | 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲
Fanfiction❝Cesur sevgilim.❞ Zamanın akışı o gün, 1997 Haziran ayının 29'unda değişmeye başlamıştı. Draco nelerin değişeceğini görmek için geleceğe dönerken zaman onun arkasından hunharca akmaya devam etmişti. Sadece bir Weasley kızı için. • 𝐬𝐦𝐮𝐭 - ꨄ︎ • �...