Geçmişteki Ashira'dan
O sabah geleceği değiştirdiğim sabahtı.
Henüz gözlerim yeni açılırken aklımdaki ilk düşünce buydu, gelecek... İkinci düşüncem ise Draco'ydu. Göğüsünde yattığım, bu soğuk havada yatağımda kıyafetsiz bir halde sıcaklığına sığındığım Draco.
Benden önce uyanmıştı, hareket ettiğimi gördüğünde "Günaydın" diye mırıldandı. Ses tonu sabahları ayrı çekiciydi.
Hafifçe dirseğimin üzerinde kalkıp ona baktım,
"Günaydın.."Gözlerim saate kaydı, 6.15. "Kahvaltıya yetişiriz, korkma" derken kızıl bir buklemi eline almış oynuyordu. "Sevgilim bu sabah nasıl hissediyor?"
Dikleşip sırtımı yatak başlığına dayadım, battaniyeyi göğüsümün üstüne kadar çektim. "Yorgun ama huzurlu ve çok mutlu."
O da gülümseyerek dikleşti ve başını omuzuma koydu, battaniyenin altındaki eliyle belime sarıldı "Güzel. Bende huzurluyum, hayatımın en huzurlu gecesiydi dün gece"
"Daha huzurluları olacak, söz veriyorum" dedim.
Bana baktı, göz altlarındaki morluklar gitmişti. Resmen gençleşmiş ve dinçleşmişti. Sanki dün gece, ben, barışmamız, bunların hepsi ona iyi gelmişti.
"Yanımda olursan evet... Örneğin, nişanımızın ilk gecesi, düğünümüzüm ilk gecesi, çocuğumuz doğduktan sonraki ilk gecemiz-"
O saymaya devam ederken güldüm, "Komik olan ne? Benimle evleneceksin, seni dünyanın en mutlu kadını yapacağım" dedi.Daha çok güldüm, sonunda kafamı onun boynuna gömüp gülmemi durdurdum, "Çok şirinsin... Sadece daha hiçbir şey belli değilken bu planları duymak komik geldi"
"Her şey belli" dedi usulca. Dikleşti ve o görkemli gövdesini bana sunarak gerindi, "Senden bir kere ayrıldım, bir kez daha ayrılmayacağız. O yüzden şimdiden evlilik hayali kurabilirim. Mezun olduktan sonra, karanlık taraf yok olduktan sonra. Sen ve ben... Senin adın ve yanında benim soyadım. Ashira Malfoy"
Kıkırdadım, onun elini tutup kucağıma koydum, baş parmağımla yüzüklerini çevirdim. "Ashira Malfoy, hm? Soyadımdan vazgeçmeyeceğim, boşuna uğraşma" dedim alayla.
Bana doğru sokulup mırıldandı, "Ah, çok güzel vazgeçeceksin. Ashira Malfoy... Budur."
"Sen benim soyadımı al" dedim omuz silkerek "Draco Weasley"
Güldüğümde o homurdandı, şaka yaptığımı biliyordu elbette. Ben hala gülerken beni kendine doğru çekip karnımı gıdıkladı, daha çok kahkaha atmaya başladığımda benimle birlikte güldü. Sonunda merhamet edip durduğunda derin nefesler alıp göğüsüne uzandım, "Çiçeğe ne oldu?" diye sordu birden.
Başımı kaldırıp onun baktığı yere, sapı kırılmış ve kurumaya yüz tutmuş kamelya çiçeğine baktım. "Görevliler bir kız yurda erkek soktuğu için odalarımızı dağıttı... Haberin vardır belki. O zaman düşürüp kırmışlar... Neville'ye iyileştirici bir büyü soracaktım ama unuttum."
Başını salladı sonra yatağın ucuna oturup dün gece kenara fırlattığı pantolonunu giydi, yatakta yatmış onu izliyordum. Bir kaç saniye odaya bakındı, dün geceki karmaşada asasını nereye attığını aradı, sonra asayı yatağın ucunda buldu ve aldı.
Pencereye yaklaştı, bir büyü fısıladığında kamelya çiçeği yine kırmızı rengine büründü ve kırılmış sapı yenilenip dimdik oldu. "İşte... O aptal görevlilere de kızların ve sevgilim odasını dağıtmak neymiş hesabını sorarım." diye homurdandı, "Çirkin yaratıklar sürüsü..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐓𝐮𝐫𝐧𝐞𝐫 | 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲
Fanfiction❝Cesur sevgilim.❞ Zamanın akışı o gün, 1997 Haziran ayının 29'unda değişmeye başlamıştı. Draco nelerin değişeceğini görmek için geleceğe dönerken zaman onun arkasından hunharca akmaya devam etmişti. Sadece bir Weasley kızı için. • 𝐬𝐦𝐮𝐭 - ꨄ︎ • �...