❝From Days to Months❞

1.4K 111 100
                                    

Geçmişteki Ashira'dan

27 Aralık

Draco ve Theodore'nin gittiği ilk gündü. Onlar gittikten sonra üzerimde onun kazağıyla onun yatağında uzanmıştım. Yatağı daha soğumamıştı bile, sıcacıktı.

Gelecekle ilgili hayaller kurarken uykuya dalmıştım.
.
.
.
.

30 Aralık

Günler geçmiyor gibiydi. Şimdi koskoca okulda yalnızca ben, Ginny, Neville ve aramıza yeni katılan Luna kaldık.

Sevgilimi, Theo'yu, Ron'u, Hermione'yi ve Harry'i özledim. Her akşam iyi olmaları için dua etmek dışında hiçbir şey yapamıyordum.
.
.
.
.

1 Ocak

Yeni yıl kutlamasına gitmedim, onun yerine Draco ve Theo'nun yolladığı mektupları okudum. Yeni yılımı kutlamışlardı.

Bende elime tüy kalemimi ve parşömenimi alıp onlara yeni yıllarını kutlamak için bir mektup yazdım.

"Draco ve Theo'ya

Yeni yılınız kutlu olsun! Nice birlikte senelere...

Yeni yıl kutlamaları sizsiz çok sıkıcı, keşke burada olsanız. Keşke Theodore yine beni Draco için dansa kaldırsa... Ama üzülmeyin hemen, döndüğünüzde ikinize de kocaman sarılacağım ve hiç bırakmayacağım.

İkinizi de seviyorum. Draco'yu dudaklarından, Theo'yu da yanaklarından çok çok öpüyorum.

-Sevgilerle, Ash"

.
.
.
.

25 Ocak

Günlerimi sadece Draco'nun odasında geçirir oldum. Yatağında yatıyor, gardırobumunu kurcalıyor, inci gibi el yazısıyla yazdığı ders notlarını okuyordum.

Sevgilim şefkatini eşyalarında arıyordum ama hiçbir şey onun nefesi kadar bile içimi ısıtamıyordu.

Mektuplar yetmiyordu, Draco'ya sarılıp öpmek istiyordum. Onu çok özlüyordum.

Bir yandan korku içini iyice ele geçiyordu. Harry'nin asla dönmeyeceği korkusu, her birimizin sonunun geleceği korkusu.

Savaşı kaybetme korkusu.
.
.
.
.

11 Şubat

Yasak saati 8'e çekildi. Okul resmen hapishaneye dönüşmeye başladı.

Hogwarts'ın bahçelerinde artık kimse rahatça gezemiyor, çirkin görevliler her yerde bizi rahatsız ediyordu. Dersler eğlenceli değildi. Profesörlerinde endişesi arttığı için dersler çok boş geçer olmuştu.

Slytherin ortak salonunda yalnız oturduğumda bazen Blaise ve Pansy benimle konuşuyordu, bunun dışında yalnızdım. Gryffindor salonuna gitmek için o görevlileri geçmem gerekiyordu ve bunu çok sık yaparsam ceza alıyordum.

Carrow'lara karşı çıktığımız için Neville ve ben yine ceza aldık, bu sefer fizikseldi. Neville'ye bana uyguladıklarından daha sert büyüler uyguladılar...

Hogwarts çok değişmişti.
.
.
.
.

27 Şubat

Bugün doğum günümdü.

Draco hediye yollayamadığı için özür dilediği ve beni çok sevdiğini defalarca kez söylediği bir mektup yollamıştı.

Ginny, Neville ve Luna bir pasta yapmış, kütüphanede kutlamıştık.

Geçirdiğim en kötü doğum günüydü.
.
.
.
.

1 Mart

Ron'un doğum günüydü.

Şimdi o burada olsaydı ve sıcacık evimizde ailemizle birlikte olsaydık, benim doğum günümle onunkini birleştirir çift doğum günü yapardık.

Ama üçü de hala dönmediler.

Ron için hediye olarak ördüğüm kazağı döndüğünde ona vermek umuduyla dolabıma koydum.

.
.
.
.

16 Mart

Hogwarts'ın karları eridi, beyaz örtüsü yok oldu. İlkbahar güneşi hiçbirimizin kalbini ısıtmaya yetmiyordu.

Gryffindor ortak salonunda kalmaya başladım, slytherin salonları boşken burada daha güvende hissediyordum.  Bazen Draco'nun kokusunu özlediğimde onun odasında yatıyordum yalnızca.

Hermione'nin boş yatağında yatıyordum. Elinden asla düşürmediği kitapları toz tutmuştu odasında... Çok özledim hepsini, keşke imkanımız varken biraz daha fazla zaman geçirseydik, diyordum.
.
.
.
.

20 Mart

Bir kişi daha eksildi aramızdan, Luna. O kayboldu.
.
.
.
.

26 Mart

Draco Luna'nın ölüm yiyenler tarafından onların malikanesindeki zindanlarda tutulduğunun haberini verdi.

Ona gizlice yemek götürmekten başka bir şey yapamadığını da eklemişti yazdığı mektupta.
.
.
.
.

30 Mart

Theo'dan mektup geldi, Harry ve diğerlerini yakalamışlar ve malikaneye getirmişler fakat kaçmayı başarmışlar. Dobby'de onlarla birlikte kaçmış.

Theodore mektupta içlerinden birinin yaralı olabileceğini söyledi.

Draco mektup yazamadığı için Theodore yazmış, öyle diyordu mektupta. Sebebi ise Draco'nun, Harry'i ölüm yiyenlere ispiyonlamadığı için ceza almış olmasıymış.

Fiziksel bir ceza olmasından korkuyordum.
.
.
.
.

12 Nisan

Döndüler.

𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐓𝐮𝐫𝐧𝐞𝐫 | 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin