Geçmişteki Ashira'dan
Saat 3 sularında odamdaydım, elbisemi çıkartıp pijamalarımı giydim. Çiçeğe uygun, kırmızı bir kap bulmuştum, sonra odamdaki camın en güzel köşesine koydum çiçeğimi.
Ardından yorgunlukla yatağa yatıp hemen uyudum.
Sabah uyandığımda saat 7.54'tü. Kahvaltıyı kaçırmıştım ama acele edersem ilk derse yetişirdim.
Hızlıca üniformamı giydim, bugünkü derslerime göre kitaplarımı çantama kattım ve çiçeğime son kez bakıp odadan fırladım.
Ortak salon boştu, anlaşılan tek geç kalan bendim.
Koridorları ardımda bırakarak ilk dersimiz olan Muggle Bilimi sınıfına koştum, ders ortak değildi yani sadece slytherinler buradaydı.
Her zamanki gibi en arkadaki sırama geçip oturdum, Muggle Bilimi kitabımı çantamdan çıkarıp masaya koydum.
O sırada sınıf tamamen dolmaya başlamıştı, en sonunda iki sıra boşta kaldı, bunlardan biri de benim yanımdaki sıraydı. Bu yüzden bir oğlan gelip yanıma oturdu.
Çantamı çekip ona yer ayırdım, fakat o oturduğu anda biri çantasını sertçe sıraya bıraktı. "Yerime oturmuşsun" dedi çantanın sahini, Theo...
Oğlan, az önce Theo'nun oturduğu Draco'nun yanına baktı. "Senin yerin var Nott, geldiğin ilk günden sorun çıkartma"
"Leo kalk ve beni yorma, arka sıraya geç" dedi.
Leo, çocuğun ismiydi sanırım.Çocuk homurdandı ve çantasını tavırla alıp çapraz arkamızdaki boş sıraya oturdu. O kalktığında Theo yanıma oturdu ve sıraya yayıldı.
"Günaydın Weasley"
Onun yayılmış oturuşuna baktım, sonra karşı sıradaki Draco'ya döndüm. Kesinlikle Theo'yu o yollamıştı. Anlaşılan arkadaşıyla oturmamı kıskanmıyor, aksine başkalarıyla oturmam onu rahatsız ediyordu. Elinde olsa onun gelip oturacağını düşündüm... elbette yapamazdı bunu, bu durum da olmazdı. Sadece Theo'ya bakıp başını sallamakla yetindi.
"Günaydın da, buna gerek yoktu. Sınıftayız, herkes birbirinin yanına oturabilir" diyerek bende Theo'ya baktım.
"Bunu sen yaptın. Dün yine öpmüşsün onu, herhalde kıskanacak seni. Kusura bakma Weasley ama onu bir kez daha öpücek olursan artık tamamen seni kendine ait görecek"
Utançla omuzuna vurdum "Bağırma birileri duyacak! Hem... niye her şeyi sana anlatıyormuş? Böyle şeyler gizli kalabilir"
"Draco'nun anlattığı kadar utangaçsın" dedi gülerek "Tamam tamam sessiz kalacağım. Sadece, eğer arkadaşımın değer verdiği kızsan üzgünüm ama başkalarıyla oturmayı aklından çıkar."
Ona göz devirip önüme döndüm, ardından içeri giren profesörle o monoton güne başladık. Önemli kısımları defterime not alıyor, kitaptan takip ediyordum.
Bunlar olurken Draco'nun bazen bana baktığını hissetsemde derse odaklanmaya kararlıydım. Benim aksime Theo ise dersle ilgilenmiyordu.
Önüne koyduğu bir deftere bir şeyler çiziyordu, fakat bunlar dersle tamamen alakasızdı. Sanki... bir proje gibiydi.
Merakla başımı ona eğdim, "Ders Muggle Bilimi.. sen ne yapıyorsun öyle?"
"Taslak" dedi tok bir sesle, ama kesinlikle terslemeden.
Gözlerimi kısıp çizime biraz daha baktım, "Zaman döndürücü değil mi bu? Ama sanki, biraz değişik"
"Öyle" diyerek onayladı beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐓𝐮𝐫𝐧𝐞𝐫 | 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲
Fanfiction❝Cesur sevgilim.❞ Zamanın akışı o gün, 1997 Haziran ayının 29'unda değişmeye başlamıştı. Draco nelerin değişeceğini görmek için geleceğe dönerken zaman onun arkasından hunharca akmaya devam etmişti. Sadece bir Weasley kızı için. • 𝐬𝐦𝐮𝐭 - ꨄ︎ • �...