❝Different Person❞

2.1K 167 51
                                    

Geçmişteki Ashira'dan

Saçlarımı boyamamın sebebi zorbalıktı.

Anneme ağlayarak boyatmıştım saçlarımı, çünkü hayalini kurduğum büyücülük okulu kendimden utanmama sebep olmuştu.

Safkanların arasında kanı bozuk olarak çok dışlandım. Çillerimden, saçlarımdan ve ailemden vurdular sıklıkla.

Saçlarımı boyadım, çillerimi kapattım, abilerimle okulda hiç görüşmedim. Kendimi değiştirdim kısacası.

Sonra hayatıma yeni kişiler girdikçe özüme döndüm. Bu kişileri 'farklı kişiler' diye adlandırıyorum. Bu farklı kişiler beni farklı kılan kişilerdi.

Harry ile tanıştığımda, bana ailemden kaçmamamı öğretti. Hermione de bana, makyajla kamufle olmadan da iyi hissedebileceğimi öğretti.

Fakat saçlarımı boyamaktan asla vazgeçemedim. Galiba beni bu durumdan kurtaracak kişiyle bir türlü tanışamadığım içindi.

Eğer yanılmıyorsam, Axel bana bu konuda yardım edecek o farklı kişi.

Şöyle bir bakınca, Axel ile tanışmam quidditch'ten vazgeçmeme maal oldu. Bunu sağlayan ise Malfoy'du.

Yani üç hafta önceki ben olsam - bu çocukça oyunu devam ettirip Malfoy'dan öcümü alırdım. Ama şimdi ki ben buna gerek duymuyorum. Hatta artık Malfoy'la uğraşmaya da bir son veriyorum.

Bu son hamleyi, Axel ile tanışmamı sağladığı için görmezden geliyorum.
.
.
.
.

"Kesinlikle kafasına bir şey düştü" dedi Fred.

Kahvaltıdaydık ve saatlerdir bana ne olduğundan söz edip duruyorlardı.

Hermione iç çekti "Belki de sadece büyümüştür. Bunu hiç düşündünüz mü?"

George kaşlarını çattı "Olmaz! Ashira'dan söz ediyoruz"

"Hadi ama" dedim dayanamayarak "Alt tarafı Malfoy konusunda bir şey yapmayacağımı söyledim. Abartıyorsunuz."

"Abartmıyoruz! Onun yüzünden bu hale düştün," dedi Fred.

"Halimden memnunum" dediğimde gözlerini büyüttü.

Ron ağzı yarı açık bana bakıyordu "Ne?"

"Memnunum" dedim tekrara ederek. "Tamam belki süpürgemden ve takımdaki yerimden oldum ama yeni biriyle tanıştım"

"Hayır hayır hayır" dedi George "Umarım ucube Davis'ten söz etmiyorsundur."

Sırıttım, Fred bağırdı "Sana onu yasakladık!"

"Abilik kime aşık olacağımıza karar vermek değil" dedi sonunda konuşan Ginny.

"İşte benim kardeşim!" diyerek onunla beşlik çaktığımda ikizler homurdandılar.

Daha sonra ilk ders için dağılmaya başladık. Bu yılın son haftasıydı, daha sonra tatile giriyorduk.

Acele ederek sınıfıma geldim, ders iksir dersiydi. Axel yine yanıma oturduğunda elim ayağıma dolanıyordu, dersin ortalarına doğru bana bir kağıt uzattı.

"-8.30'da Kara Göl ;)"

Bir şey demeden kağıdı avucuma sakladım. Daha sonra ise gün boyunca kafamda sadece o buluşmada ne olacağı vardı...

Geçmişteki Draco'dan

Akşam çok gergindim.

Babamdan yine bir mektup almıştım ve artık içimdeki korku iyice büyüyordu. Bir hafta sonra tatile giriyorduk ve görünüşe göre hayatımın en zor tatili olacaktı.

Evime gitmekten hiç bu kadar korktuğumu hatılamıyorum. Eski ben, eve gidip annemi görmek için çıldırırdım oysa ki...

Bu düşüncelerden uyuyamamıştım, sağa sola dönmekten bıktığımda camı açtım ve her zamanki gibi bir sigara yakıp pervaza oturdum.

Ve yine, senenin başında olduğu gibi Weasley'nin kıkırdamalarını duydum. Farklı olan şey yanında şu Axel vardı.

El elelerdi ve okula doğru geliyorlardı, nereden döndüklerini bilmiyorum ama görünüşe göre keyifleri yerindeydi.

Blaise'in dediği olmuştu, anlaşılan ben, Weasley'e yeni bir kapı açmıştım.

[Oy ve yorum lütfenn]

𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐓𝐮𝐫𝐧𝐞𝐫 | 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin