❝Mrs Malfoy❞

1.6K 111 70
                                    

Draco Malfoy'dan
09.11.2005

"Birazdan başlıyor sabret biraz"

Başını salladı "Edemem! Kaç dakika kaldı?"

"Bir kaç dakika sevgilim"

İç çekti, korkuluklara yaslanmış hala gökyüzüne bakıyordu.

Bugün meteor yağmuru vardı ama asıl süpriz sol cebimdeki kutuydu.

Şu an Fransa'da, dört haftadır kaldığımız bir oteldeydik. Bir muggle oteliydi ama savaştan sonra artık muggle kavramını takmaz olmuştum. Hem yanımda Ashira varken nerede tatil yaptığımın bir önemi de yoktu.

Ashira heyecanla ilk meteoru görmek için bekliyordu.
"Çok heyecanlı... Tıpkı o gün gibi olacak... Balodan sonraki gece gibi, o zaman da bana meteor yağmuru izletmiştin, hatırlıyorsun, değil mi?"

Gülümseyerek omuzuna öpücük bıraktım "Evet..."

7 yıl... 7nci yılımızdı. Savaştan sonra her şey çok güzel ilerlemişti.

O gün, savaşta annemlerle gitmediğim için gidebileceğim bir evim kalmamıştı. Fakat Ashira beni ve Theo'yu onlarda yaşamaya davet etmişti. Bay ve Bayan Weasley'de kabul ettiklerinde, savaştan sonra onlarla yaşamıştık. Elbette bir zaman sonra kovuktan ayrıldık ama bir kaç sene Weasley'lerle yaşamak çok güzeldi.

Bayan Weasley beni Ashira'nın sevgilisi olarak kabul ederken Theodore'yi kaybettiği oğlunun yerine kabul etmişti. Çok iyi anlaşmışlardı... Ailesini kaybeden bir oğlan ve çocuklarını kaybeden bir aile olarak tam uymuşlardı birbirlerine.

Öteki yandan Ashira'yla ilişkimiz çok sağlıklı ilerledi... Yaptıklarıma değdi, zamanda geçmişe gitmeme değdi. O uğruna yaptığım her şeye değiyordu.

Bu son 7 yıl çok karmaşık geçti benim için, nasıl anlatırım bilemiyorum. Sanırım kısa bir şekilde şöyle özetleyebilirim; Zaman döndürücüyü kullanıp kendi zamanıma, 26 yaşıma geri döndüğümde başarmıştım. Ashira'ylaydım... zaman karmaşası olmamıştı, hiç kimse zarar görmemişti. Korktuğum hiçbir şey yaşanmamıştı.

Theodore ile bunu çok konuştuk, o işi gereği aradaki pürüzleri benden daha net görebiliyordu. Zamanda yolculuk yapmak beni ruhsal olarak yormuştu ve zamanda yolculuk yaptığım için Ashira'yla yaşadığım anıları silik silik hatırlıyordum, kısacası zihnim hasar görmüştü.

Ashira bazen bana yaşadığımız bir şeyi sorduğunda hatırlamıyordum. Zihnimde hatırladığım şeyler savaştan öncesi ve şimdiki zamana ait şeylerdi. Savaştan sonrası, yani 18 yaşımdan 26 yaşıma kadar olan o aralıktaki anılarım hasarlıydı.

Fakat bu büyük bir sorun değildi, önümde koca bir hayat vardı ve bunun için hasarlı bir 8 yılı göze alabilirdim.

Kısacası, zamanda yolculuğumu başarıyla tamamladım ve Ashira'nın o adamla olan geleceğini değiştirip onu kendi geleceğime kattım.

Yani, başardım.

Şimdi o da 26 yaşındaydı, 7 yıllık ilişkimizde onunla birlikte bu sakin ve mutlu hayatı yaşıyordum. Onun için neleri göze aldığımı bilmiyordu, sadece onu seven sıradan bir adamdım onun gözünde...

"Başlıyor!" diye bağırdı ve beni düşüncelerden kurtardı.

Geceliğinin üzerindeki şalını kendine daha sıkı sardı ve kayan ilk meteora hayranlıkla baktı, "İnanır mısın? Hala 18 yaşımdaki halim gibi hissettiriyor, hiç izlememişim gibi heyecanlanıyorum." dedi gülümseyerek.

Onu onaylayan bir mırıltı çıkardım, o balkonun ucunda gökyüzüne bakarken arkasına geçtim, diz çöküp siyah pijamamın cebinden siyah kare kutuyu çıkardım. Hadi Draco, diyordum içimden. Yap şunu.

𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐓𝐮𝐫𝐧𝐞𝐫 | 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin