❝Who's Theodore Nott?❞

2.1K 141 104
                                    

Geçmişteki Draco'dan

"Buna ihtiyacım yoktu! Sana ihtiyacım yok!"

"Bende buna meraklı değilim, tamam mı?" diyerek göz deviren Theo, kendini odanın köşesindeki koltuğa bıraktı.

Dün akşamdan sonra her şey çok iyi gidiyordu, Ashira'nın öpücüğü neredeyse tüm sorunları çözecekmişim gibi hissettirmişti. Fakat sabah gözlerimi babamın mektubuyla açmıştım.

'İşleri çok uzattın, bu sene bitmeden bu işi başarmalısın Draco. Snape'le ve Bay Nott ile konuştum. Lord'un da onayı üzerine Theodore okula geri dönecek, sana yardım edecek. Unutma, bu işin ucu sadece sana değil, bana ve annene de dokunuyor.'

Mektubun ardından felaket habercisi gibi Theo odama girdi.

Theodore... Birincisi senden beri arkadaşız, o da bir slytherin ve ailesi tıpkı benim ailem gibi karanlık tarafa hizmet ediyor. Annesi geçtiğimiz yıllarda öldürüldü, Theo bunun üzerine babasıyla fazla zaman geçirmeye başladığında o da, dövmelerden birine sahip oldu.

İki yıl kadar önce Hogwarts'ı bırakıp kendini geleceğe adadı. Onu sadece yaz tatillerinde malikanemizde babamla iş hakkında konuştuğunda görebiliyordum. Babam için çalışıyor da diyebiliriz.

Onun dönmesine sevinemememin sebebi, hala Dumbledor'u öldüremediğim için bana sözde yardım yollamaları. Akılları sıra yoldan çıktıysam, Theo sayesinde bundan haberdar olacaklar.

"Dürüst konuşalım Theo" dedim karşısında dikilirken "Babamlar seni bana bakıcı niyetine yolladırlar, eğer yanlış bir şey yaparsam onlara yetiştirmeni tembih ettiler"

Omuz silkti
"Doğru"

Sinirle nefes verip yatağa oturdum "Neler yaşadığım umurlarında bile değil"

"Potter'la kavgandan bahsediyorsan elbette duydular. Snape söyledi"

Göz devirdim "Snape'in yetiştirmediği ne var ki?"

"Annen duyduğunda çok korktu" dedi ifadesizce. Onu tanıyorum, yeterince. Ne zaman annemden bahsetse ne kadar normal davranmaya çalışır, çünkü annesinin ölümüne kendi gözleriyle tanık oldu ve güçsüz görünmekten nefret ediyor. "Aslında beni gelmeye Narcissa ikna etti"

"Nasıl?"

"Babamla, Bay Malfoy okula geri dönmemi, senin beceriksizlik yaptığın için işe el koymam gerektiğini söylediler." dediğinde şaşırmadım. Babamdam ne beklerdim ki?
"Ama ben reddettim. Ne bu okula dönmek istedim ne de göreve dahil olmak. Ama... annen geçen akşam bana bir mektup yolladı. Senin için korkuyor Draco. Son zamanlarda ona mektup bile yollamıyormuşsun. Her neyse, bilirsin Narcissa benim için önemli. Benden gelip en azından eskisi gibi sana arkadaşlık etmemi istedi."

"Sende kabul ettin"

"Sence? Annen istemese burada olmazdım, senin sıkıcı yüzünü özlediğimden gelmiş değilim herhalde" diyerek sırıttı.

Ayağa kalktım "Sıkıcı yüzüme hayran olmalısın Nott"

O da ayağa kalktı, daha sonra sıkıca sarıldık. "Hoşgeldin" diye mırıldandım, sanki yarım saat önce değil şimdi gelmiş gibi. Ayrıldığımızda omuzuna vurdum "Pekala anlat bakalım. Şu 'gelecek işlerin' nasıl gidiyor?"

"Haberler iyi" dedi tekrar koltuğa otururken. "Babanla anlaştık, hatta yeni bir prototip yaptım bile"

Ellerimi cebime katıp ona baktım "Kafanın bu kadar çalıştığını bilmiyordum doğrusu. Babamı bile ikna ettiysen iyi bir şey olmalı"

𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐓𝐮𝐫𝐧𝐞𝐫 | 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin