❝Camellia Flower❞

2K 140 280
                                    

Geçmişteki Ashira'dan

Cevap vermek için düşündüğümde Nott elimi nazikçe tutup beni dans edenlerin arasına çekti. "Fazla düşünürsen her şey boka sarar"

Söylediği şeyin ciddiyetsizliğine güldüğüm sırada dans pozisyonu alıp kollarını belime koyduğunda, ellerimi omuzuna koydum.

"Sen Weasley'sin değil mi?"

Kıkırdadım "Belli ki"

"Seni çok az hatırlıyorum, sanırım saçların siyahtı."

"Mhm, öyleydi" diyerek onu doğruladım. Ritim hızlanırken bir kaç adım sağa atıp, tüm öğrencilerle çember halinde döndük.
"Şey, sen ne zaman döndün? Normalde böyle bir olay olduğunda bina başkanımız ya da Profesör Snape duyuru yapardı da, ondan sordum."

"Dün" dedi beni döndürürken. Beni tekrar tuttuğunda devam etti "Görmemiş olman normal, geldiğimden beri bizim erkeklerleydim. Eski dostlarla selamlaştık diyelim."

"Anladım"

"Geldiğim gün parti var, ne şans ama" dedi sırıtarak. "Beni de Draco getirdi buraya"

Adını söylediğinde ona koca gözlerle baktım, elbette arkadaşlardı ne bekliyordum ki?
"Uhm, güzel" diye mırıldandım.

Sonra etrafa bakınıp gözlerimle onu aradım. Acaba arkadaşıyla dans etmemi yanlış anlar mıydı? Sonuçta öpüştük...

"Yanlış tarafa bakıyorsun" diyerek beni tekrar döndürdü ve tuttu. O an Draco'nun sağımızda bir kızla dans ettiğini gördüm.
Dönüşü tamamlayıp kollarımı tekrar Nott'un omuzuna koyduğumda hala onlara bakıyordum.
"Kıskanç mıyız?"

"Hm?" mırıltıyla ona döndüm "Ben? Ah hayır. Öylesine bakıyordum, kızın elbisesi çok hoşmuş..."

"Değil mi? Kız çok güzel" dedi alayla. Ses tonundaki ima ona bakmamı sağlamıştı. Göz teması kurduğumuzda sırıttı "Beni yanlış anlama ama o güzel kız için eş değiştirebilirim."

"Hayır hayır" diyerek başımı iki yana salladım. Eğer eş değiştirirsek bu benim Malfoy'la dans etmem demekti, herkesin içinde...

"Evet evet" diyerek sağa doğru adım attı, ardından belimi tutan eliyle beni biraz ittirip kızla yer değişmemizi sağladı.

Kız resmen bunu bekliyormuşçasına Nott'un kollarına süzüldü, bense tökezleyerek Draco'nun kollarına tutundum. "Ne şans ama" diyerek kollarımı omuzlarına koydu, daha sonra ellerini belime yerleştirip beni kendine yaklaştırdı.

Telaşla etrafa bakındım, gözlerim bizi gören Seamus ve bir kaç gryffindorlu haricinde kimseyi yakalayamadı. En azından bu iyi, şimdilik...

Şarkı ritmi eşler değiştikten sonra tekrar yavaşlamıştı, Draco yüzünü bana doğru eğip sırıttı "Yeni çocukla dans, ha?"

"Yeni değil, eskidende buradaydı..." dedim yakınlığından dolayı istemsizce nefesimi tutarak. "Senin eşin de güzelmiş" dedim az önce dans ettiği yeşil elbiseli kızı kastederek.

Kulağıma doğru güldü, "Dön bak bakalım, şapşal Weasley"

Kaşıyla solumuzda kalan Nott ve yeşil elbiseli kızı işaret etti, bakışlarımı onlara çevirdim. Ve o an yeşil elbiseli kızın Pansy Parkinson olduğunu, Theo ile bize bakıp güldüklerini gördüm.

"Dur... Niye gülüyorlar? Parkinson ne alaka?" diye mırıldandım, parçaları oturtmaya çalışırken.

"Sence?" dedi Draco. Ben düşünürken keyifle yüzüme bakıyordu. "Theo'ya seni dansa kaldırmasını ben söyledim, bu sayede sana gelen ben değil, bana gelen sen oldun. Hem bak, kimse durumu yadırgamıyor, Weasley'le Malfoy'un dansını fark etmediler bile."

𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐓𝐮𝐫𝐧𝐞𝐫 | 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin