Geçmişteki Ashira'dan
"O lanet kitabı bırakıp bizimle konuşur musun artık?" diye sızlandım Harry'e.
Elinde eski, yıpranmış bir kitapla geziyordu günlerdir. Beni duymamış gibi okumaya devam ettiğinde ofladım.
"Ash haklı, bırak şunu" dedi Ron "Resmen Hermione'yi bile geçtin"
Hermione ona göz devirdiğinde Harry sadece bize bakmakla yetindi.
"Boşversenize" dedi Hermione "uh, şuradaki Ginny ve Dean değil mi?"
Harry ve Ron kafalarını aynı anda arkaya çevirdiklerinde kıkırdadık. Ron orada kimsenin olmadığını görünce homurdandı "Komik değil. Resmen o çocuğu yumruklamamak için kendimi zor tutuyorum"
Gülümsedim "Kıskanç tarçın"
Göz devirdi "Bir gün sıra seninkine de gelir. Bakalım Axel'ı yumrukladığımda böyle gülecek misin As-"
Hermione masanın altından ona vurduğunda sustu, bunun sebebi tam o sırada masamıza gelen Axel'dı.
Axel gülümseyerek başımda dikildiğinde ona baktım "Günaydın"
"Günaydın, biraz konuşalım mı?" Diyerek Ron'a göz ucuyla baktı "Baş başa"
Başımla onayladım ve ayağa kalkıp onu takip ettim. Bahçeye çıkana kadar Ron'un sert bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.
Bahçeye çıktığımızda Axel elini belime koyup beni az kişinin olduğu bir köşeye yöneltti. Duvara yaslanıp ona baktım "Bir şey mi oldu?"
"Hayır" dedi eğilip dudağımı kısa süre öpmeden önce. "Sadece bu dönem neredeyse hiç görüşemedik"
Elini arkamdaki duvara koyup gülümsedi "Ne dersin, bu akşam biraz baş başa takılalım mı? Belki de thestral'leri izlemeye gidebiliriz, ilk tanıştığımız günkü gibi"
Göz kırptığında bende gülümsedim "İsterdim ama bugün akşam Profesör Slughorn'un yemeğine davetliyim"
Kaşlarını kaldırdı "Ah, öyle mi?"
"Evet"
"Pekala, o zaman başka bir zaman... sana da uygun mu?"
"Tabii" dediğimde eğilip yine dudağımdan öptü.
"Görüşürüz o zaman. Yemekte iyi eğlenceler"
"Görüşürüz"
.
.
.
.Aynanın karşısına geçmiş hazırlanıyordum.
Kızıl saçlarıma uygun bir kolye takıp sade bir şeyler giymiştim.
Makyaj yapmamıştım, çillerim ortadaydı.
Yalnızca nemlendirici sürecektim.Uzanıp nemlendiricimi aldım, dudağıma götürüp yavaşça sürmeye başladım.
Nemlendirici çilekliydi. Axel'in en sevdiğinden.
Bunu her sürdüğümde bana iltifat ederdi ve sıkça öperdi.Bugün sürmemiştim, yine öpmüştü beni.
Bir an ruju sürmeyi bırakıp hafif kızaran dudaklarıma baktım. Karşılık vermişmiydim bugün beni öptüğünde? Hatırlamıyordum.
Vermemiştim sanırım.
.
.
.
.Slughorn bize başından geçen olayları anlatırken hepimiz masadaydık. Bazılarımız onu dinliyor bazılarımız ise sadece tatlılarımızı yiyorduk.
Dikkatimi çeken iki şey vardı. Birincisi, Ginny hala gelmemişti. İkincisi, bakışlarıyla Hermione'yi ezen aptal çocuktu. McLaggen...
Resmen kızı süzüyordu. Tatlısını değilde onu yiyor gibiydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐓𝐮𝐫𝐧𝐞𝐫 | 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲
Fanfiction❝Cesur sevgilim.❞ Zamanın akışı o gün, 1997 Haziran ayının 29'unda değişmeye başlamıştı. Draco nelerin değişeceğini görmek için geleceğe dönerken zaman onun arkasından hunharca akmaya devam etmişti. Sadece bir Weasley kızı için. • 𝐬𝐦𝐮𝐭 - ꨄ︎ • �...