❝Her Wish❞

2.2K 148 111
                                    

Geçmişteki Ashira'dan

"Ronald bunu yemelisin!"

Ron elimdeki kaşığa burun devirirken homurdandı "Grip olmadım Ash, zehirlendim."

"Biliyorum ama bu annemin tarifi" dedim yatağın ucuna oturup kaşığı çorbaya tekrar daldırarak "Bunu yapmak için zar zor izin aldım, biliyor musun? Lütfen, ez azından bir kaşık al!"

Ron sonunda razı olup çorbadan hızlıca bir kaç kaşık aldı, Harry'nin kıkırdamalarını duyabiliyordum.

Hermione tüm gece Ron'un yanında kalmış, sabah biz geldiğimizde odasına kestirmeye gitmişti. Bende dünkü küçük kovalamacadan sonra, sabah, erkenden kalkıp annemin şifalı tarifiyle Ron'a çorba yapmıştım.

"Tüm haftasonumu revirde geçirmek istemiyorum" dedi Ron mırıltıyla, tabağı bir köşeye bırakırken "Buradaki tüm çocuklar ağlıyor"

Omuzunu sıvazlayıp sırıttım "Ayak uydurmayı dene"

Harry yine kıkırdadı
"Evet, zor olmamalı"

"Çok komiksiniz" diye göz devirdi.

Ona yaklaşıp sıkıca sarıldım "Sadece şaka, üzülme. Hem bende senin bir an önce revirden çıkmanı istiyorum, son kaldığımız satranç maçına devam etmeliyiz."

Gülümseyerek bana geri sarıldı "Sanırım kızlardan ilgi almak için hasta olmalıyım"

Kıkırdadım ve yanağını öptüm "Fazla şımarma"

"Tamam tamam" dedi omuzuma bir kaç kez hafifçe vurarak "Ah, bu arada. Bir dahaki sefere aptal sevgilini tek yollama"

Sarılmayı bırakıp geri çekildim "Axel mı?"

"Mhm, sabah erkenden buraya gelip beni ziyaret etti" dedi memnuniyetsiz bir suratla. "Onunla sohbet edemiyorum, çok sıkıcı biri. Teşekkür edip geçiştirdim."

"Geldiğinden haberim yoktu..." dedim mırıltıyla. "Şey, ben size söylemedim"

"Neyi?"

"Biz ayrıldık"

Harry ve Ron birbirlerine baktılar, arından Ron küçük bir kahkaha atarken Harry konuştu "Ne zaman oldu bu?"

"Dün. Ron zehirlenmeden bir kaç saat önce" dedim Ron'un kahkasını görmezden gelerek.

Ron aniden kahkaha atmayı durdurup ciddileşti "Kim ayrıldı?"

"Axel..."

"İddiayı kazandım!" dedi haykırarak.

"Ne iddiası?"

"İkizlerle iddia, elbette." Dedi ellerinin başının arkasına alıp geriye yaslanırken "Ben eğer ayrılırsanız, Axel'ın ayrılacağını söylemiştim. İkizler senin ayrılacağını söylemişlerdi"

Bacağına hafifçe vurdum "Bir daha ilişkim üzerine bir iddiaya girmeyi deneme bile."

O hala keyifle sırıtırken Harry konuşarak ona dönmemi sağladı "İyi misin sen? İstersen.. biraz konuşalım"

Gülümsemeden edemedim. Başında onca dert varken hala arkadaşlarını, beni düşünüyordu.

"İyiyim Harry" dedim elimi koluna koyarak "Sorduğun için sağol"

Karşılık olarak gülümsediğinde, Ron yatağın yanındaki çikolatalara uzandı "Bunları da o getirdi bu arada, zevk konusunda sadece sende iyi sanırdım, ama şaşırtıcı derecede lezzetliler."

Çikolatayı keyifle ağızına attı, "Ayrılmamıza rağmen Ron'u düşünmüş" dedim hafif hüzünle.

"Axel iyi biri" dedi Harry, o da çikolatalardan iki tane alırken. "Ama daha iyisini bulacağına eminim, üzülme"

𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐓𝐮𝐫𝐧𝐞𝐫 | 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin