❝the Best Twins❞

2K 134 220
                                    

Geçmişteki Ashira'dan

O günden sonra Harry'le aramız biraz limoniydi. Kahvaltıya oturduğumuzdan beri hiç konuşmamıştım, aynı şekilde Harry'de sessizdi.

Ginny, Ron ve Hermione kendi aralarında sohbet ederlerken başım önüme eğik tabağımdaki yumurtayı sağa sola iteliyordum. Aklım dünde kalmıştı... öpücükte.

Kokusu, dağınık gömleği, saçlarımı kavrayan elleri ve en önemlisi, kendimi kaybetmemi sağlayan dudakları. Merlin... neden hep mükemmel insanları bizden uzağa koyarsın?

"Ash! Hey!"

Ginny elini yüzümün önünde salladığında gözlerimi kırpıştırarak kendime geldim "Hm? Ne oldu?"

"Alışverişe diyoruz, bugün gider miyiz?" diye sordu, belliki beni, kendisini ve Hermione'yi kastederek.

"Alışveriş," dedim merakla "Niye ki?"

Yanımda oturan Hermione, Ginny'nin yerine devam etti "Tabii ki haberi yok, baksana aklı bir karış havada... Slughorn yine bir şeyler düzenliyor, parti tarzında. Bu sefer slug klübe özel değil, tüm öğrenciler gelebiliyor Ashira."

"Öyle mi? Ne güzel... Bakarız" dedim tabağıma geri dönerek.

Bu sefer Ron konuştu "O zaman biz Harry'le gidelim... Dersten önce konuşacaklarımız var. Zaten Ashira ve Harry'nin bu haline sinir oluyorum" diyerek ağızına son bir peynir atıp kalktı. "Hadi Harry"

Hermione görüşüz diye mırıldanırken Harry bana hiç bakmadan ayağa kalktı ve Ron'u takip etti. Onlar gittiği anda Ginny masanın altından ayağıyla beni dürttü "Harry'e o olay için kızgınsan çözdük. Dün o lanet kitabı kendi ellerimle ihtiyaç odasında bir yerlere sakladım."

Ayağıma vurduğunda kaşlarımı çatıp homurdandım "Kitap umrumda değil, resmen Malfoy'u öldürüyordu" dedim.
"Ona aşık olduğun için şunu görmezden gelmeye bir son ver, Gin. Oradaydım, gördüm. Malfoy ağlarken onun gözleri dönmüştü resmen."

Aşık olduğunu söylediğimde gözlerini kaçırsada inatla "Harry'i bilmiyormuş gibi konuşma, o tehlikeli olan herkese hakettiğini vermeye çalışıyor" dedi.

"Hakettiğini? Ondan şüpheleniyoruz evet, ama Malfoy'da henüz bizimle aynı yaşta. Bizim gibi genç." dedim ses tonumu kontrol edemeyerek, resmen azarlarcasına.
Sakinleş Ashira... Malfoy'a olan duyguların sana kız kardeşine bağırma hakkı vermez.

Hermione elini sırtıma koydu ve gözleriyle Ginny'e susmasını işaret etti. "Bu konuyu kapatalım, olur mu? İlla ki Harry'le araları düzelir, şimdiki konumuz akşam ki etkinlik"

İkimizde başımızı salladık, ardından Hermione gülümsedi "Güzel. O halde... şimdi, bugün üç dersimiz var. Yani öğleden sonra boşuz, o zaman çıkalım alışverişe olur mu? Hogsmeade'ye gideriz... benim bir kaç elbisem var önce onları deneyeceğim ama olacaklarını sanmıyorum."

"Planı yaptıysak ben doydum, derse geçiyorum" dedim sandalyemin yanına bıraktığım çantamı da alıp ayaklanırken. "Sınıfa geçiyorum"

Hermione başını salladı
"Tamam"

Ortak salondan çıktıktan sonra sınıfa gitmek için merdivenlere geldim. Hareketli merdivenlerden birinin önümde durmasını beklerken iç çektim, sinirlerime hakim olmalıydım.

Dün Malfoy'u öpmenin verdiğini acaba hata mı yaptım hissinin sonuçlarını çevreme bağırarak çıkartmazdım.
.
.
.
.

Dersler çabucak bittiğinde, Hermione'yle birlikte Ginny'i sınıfından almış, hogsmeade'ye doğru yola çıkmıştık. Gelmeden önce kumbaramdan babamın geçen hafta yolladığı harçlığı almış, dolabımı baştan aşağı yoklamıştım.

𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐓𝐮𝐫𝐧𝐞𝐫 | 𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin