Bidadari 21

1.2K 42 10
                                    

"Awak..."Hanan yang baru sahaja masuk ke dalam bilik memanggil suaminya.

"Yes,why sayang?.."

"Nak minta izin nak keluar dengan Aqilah dengan Ayuni boleh?.."Hanan memandang wajah suaminya dengan penuh harapan.

Alaa buat puppy eyes mesti lepas punya. HAHAHAHAHAHAHAHA

"Boleh.Bila?.."

"Kejap lagi pukul 10 pagi.."

"Okay bidadari saya,pergilah siap nanti saya hantarkan.."kejap ni suami Hanan ke suami aku?

Kenapa aku yang salting melebihi ni.

"Awak nak join sekali tak?.."

"Sebab ada Syadad dengan Ikhwan sekali.."fuyoo Hanan sekarang dah banyak cakaplah.

"Nak ikut nak ikut.."tanpa banyak songeh Adam bersetuju.Hanan tersenyum melihat suaminya, agak-agak saya dah jatuh cinta ke?

Aishh mengemalu lah macamtu...

"Sayang..."panggil Asam meleret,Hanan memandang wajah suaminya yang seperti terkulat- kulat disitu.

"Ya..."

"Jom pakai baju matchy matchy..."

"Awak pilih warna..."Adam mengerdipkan matanya, tangan Hanan digoncang-goncangnya.

"Okay..."sekarang ni Adam pula yang cair,kena pikat lagi dan lagi ni.

"Saya siap dulu.."

"Kena siap sama-sama nak tak?.."Adam menjongketngkan keningnya,senyuman gatal diberikan.

"Taknak!!!.."

"Sayang nak pergi mana tu?.."

"Taknak!!!.."Hanan berlari dengan pantas masuk ke dalam tandas.Adam yang mendengar bunyi pintu tertutup dengan kuat ketawa kecil.

Usik sikit pun dah takut.

















Adam yang sedang menunggu isterinya untuk bersiap,terganggu dengan bunyi notifications iphone isterinya.

Anak-anak ummi group

"Weyh,korang dah tengok ke post terbaru Fakhri tu?.."Aqilah anak tenuk zoo.

Gila lah isteri aku save contact kawan-kawan dia macam ni.

"Aku dah tengok weyh fuhh bergetar jugak ovari aku tadi.."Ayuni anak monyet hutan.

"Aku rasa kan kalau si Hanan ni tengok mahu mengelupur dia.."

"Iyelah dia kan suka sangat si Fakhri tu.."

Fakhri?Siapa Fakhri?

Adam menyoal dirinya sendiri,macam mana kalau Fakhri tu lagi handsome dari aku?Aku tahu aku handsome tapi lelaki-lelaki taste isteri aku boleh tahan juga weyh.Rip Adam T_T

"Aku jamin kejap lagi bila dia tengok intasgram si Fakhri mesti dia terlompat-lompat lepastu dia tutup mulut dia.."

"Command benda yang Hanan akan buat bila tengok si Fakhri tu.."

Adam dah menangis tak berlagu dah tengok semua message yang dibaca melalui lock screen sahaja.

Tak sekarang ni nak buat apa?Nak buka instagram nak cari siapa Fakhri ke?Tapi atas dunia ni bukan Fakhri seorang je.

Bunyi pintu tandas menandakan isterinya bakal keluar membuatkan Adam kembali kepada position asalnya.Kita tengok sahaja kalau betul-betul baru aku meraung kejap lagi.

Cinta Milik Bidadari Sesempurna Dia [C]Where stories live. Discover now