SPECIAL CHAP |1

1.8K 56 8
                                    

Beberapa bulan kemudian,

Adam terjaga daripada lenanya apabila merasakan ada tangan yang mengejut dirinya,buka-buka mata wajah cantik isterinya menghiasi matanya.

"Kenapa sayang?.."soal Adam cemas apabila isterinya mula menghasilkan tangisan.

"Sayang ada sakit mana-mana ke?Kita pergi hospital sekarang..."

"Hihkss sayang nak panda..."akhirnya Hanan yang sedang menangis bersuara.Adam memandang isterinya dengan seribu satu pertanyaan.

"Panda?.."

"Sayang teringin nak bela panda.Hubby carikan panda untuk sayang bela..."separa merayu Hanan meminta seekor panda daripada suaminya.

"Sayang panda tu bukan kucing.."ini dengan sekali aku menangis kalau isteri sendiri bertegas jugak nak bela panda.Mana nak rembat panda pulak ni?

"Sayang nak panda..."Hanan kembali menangis kerana apa yang dia inginkan tidak diperolehi.

"Sayangkan nak ada panda ni.."Adam menghulurkan teddy bear berbentuk panda kepada isterinya.

Sejak kandungan Hanan mencecah 9 bulan makin runsing Adam nak memenuhi segala keinginan isterinya tapi ini yang paling rare sekali sebab isteri dia nak bela panda.

"Sayang taknak ni..."

"Sayang nak panda hidup.."

"Bukan panda ni.."Hanan menolak teddy bear panda kembali ke arah suaminya.

"Okay okay hubby janji esok hubby bagi sayang panda hidup.."

"Betul ni?.."wajah muram Hanan bertukar serta merta menjadi teruja mendengar apa yang dikatakan oleh suaminya.

"Betul hubby janji tapi bukan sekarang lah sebab sekarang ni panda tengah tidur.."iya weyh jam menunjukkan 3 pagi bukan kata panda sahaja nak tidur mata yang dah macam panda ni pun nak tidur.

"Sekarang ni sayang kena tidur kalau tak esok sayang tak boleh nak jumpa panda..."

"Okay sayang tidur.."

"Hubby nak hug.."

"Boleh sayang.."Adam memeluk badan Hanan yang sedikit berisi daripada dulu.Selesa dan empuk.

"Hubby tak kesah dengan sayang sekarang?.."

"Kenapa dengan sayang?.."

"Ialah sayang sekarang dah tak cantik,pipi kalah macam pau,badan saya dah gemuk,jalan macam penguin.."

Adam ketawa kecil mendengar bebelan kecil isterinya,dia seorang je ke rasa isterinya lagi menawan tertawan sekarang?Muka isteri dia tak payah cakap lah bertambah berseri sejak berbadan dua ni.

"Hubby kenapa diam?Maksudnya hubby setujulah kan?.."

"Eiiii.."

"Taknak kawan hubby.."

Adam mengusap perlahan rambut milik isterinya,

"Siapa cakap isteri hubby tak cantik tak comel ni hmm?.."

"Sayang nak tahu tak?.."

"Apa dia?.."

"Sayang sekarang makin bertambah comel dengan cantik tau dengan pipi bulat,jalan macam penguin terkedek kedek.."

"Ughh damn.."

"Sayang buat hubby angau sangat sangat kat sayang.."

"Angau macam ni.."Adam mengigit pipi isterinya dengan perlahan tulah siapa suruh pipi tu menarik perhatian sangat.

Cinta Milik Bidadari Sesempurna Dia [C]Where stories live. Discover now