🌘 26 🌒

1.1K 137 213
                                    

Evin içine girdikleri zaman Yoongi'yi tanıdık bir koku karşıladı. Tüm eşyalar bir ay önce bıraktığı gibiydi. Burada fazla zaman geçirmese bile kendisini yuvasında gibi hissetmişti.

"Özlemişim."

Hoseok gülümsedi. Artık hayalini kurduğu gibi yalnızca ikisi vardı. Sevmediği şehirden çıkmış, kızıl oğlanla kendi ormanına adım atmıştı.

"Eğitim dışında da istediğin kadar burada kalabileceğini biliyorsun."

"Biliyorum."

Bu evin kapısı her an Yoongi için açıktı. Hoseok'un verdiği güven minnet duyulasıydı.

Hoseok iki kutu Sprite almak için mutfağa gitti. Yoongi nerede duracağını bilemez bir şekilde ortalarda dolanıyordu. Hoseok geldiği zaman, onun kararsızlığını anlayıp salona yönlendirdi. Karşılıklı bir şekilde tekli koltuklara oturdular.

"Kaygılarının dinmesi ve yakınlarının yokluğuna alışman için hızlı gitmeyeceğiz. Senin için yavaşlatılmış programa başlayacağız, her şey aşama aşama olacak. Program yer yer psikolojik ve fiziksel olarak ayrılıyor."

Yoongi heveslenmişti. Hoseok elindeki gazozu açtı ve birkaç yudum aldı.

"Görevim eğitmenin olarak sadece yol göstermek. Eğer kendin istemezsen, çabalamazsan, dediklerimi öğrenmeyi reddedip durumu zorlaştırırsan sana yardımcı olamam. Her şey sende bitiyor. Öncelikle bunu kavramalısın."

"Pekala."

"Aramızdaki duygusal durumlar mevzu eğitim olduğunda kapının dışında kalır. Müsamaha göstermeyeceğim. Kalbimi çiçek feromonlarınla kandırabilirsin fakat içimdeki eğitmen kurdu asla."

Yoongi gülümsedi.

"Denemek lazım."

"Yanan sen olursun kızıl."

Hoseok ciddileştiği zaman dikkate alınmak isterdi. Eğer Yoongi işini ve sevgiyi birbirine karıştırırsa içindeki kurt huzursuz olacaktı.

Yoongi üstelemedi.

"İlk aşama kurt formuna dönüşmek. İçindeki omeganın kendi bedenine alışması lazım. Kürkünün sıcaklığını hissedebilmeli, görme ve duyma duyularını belli bir seviyede kullanabilmeli. Kurt kendi formuna alıştığı zaman günde en az bir defa dönüşüm geçirmelisin, dönüşümler ikinci aşamanın içine giriyor."

"Ama bu çok sancılı."

"Dönüşüm acı duyulacak bir şey olmamalı Yoongi. İçinde büyüdüğün sistem seni buna mecbur bıraktı."

Yoongi anladığını gösterir gibi başını salladı.

"Normalde dönüşüm sancısını dindirmek için ilaçlar kullanılır fakat bunu önermiyorum. Kendini bir koku, bir nesne veya bir düşünceyle rahatlatabilmelisin. İkinci aşamada senin için en uygun olan şeyi keşfedeceğiz."

"Pekala, diğer aşamalar?"

"Fiziksel eğitim için şimdilik ilk ikisini bilmen yeterli. Programın psikolojik yanından konuşmalıyız, kurdun için özellikle dolunay gecesi neler yaşadığın önemli."

Yoongi yerinde huzursuzca kıpırdandı.

"Dolunay gecesi, yasak başlamadan önce dışarı çıkmam gerekmişti. Kaçırılacaktım fakat korumam beni kurtardı."

Aklına Lee'nin gelmesiyle birlikte Hoseok'un boynundaki damar belirginleşti. Yoongi'ye zarar vermişti, omegada tedavisi zor yaralar açmıştı. Saçlarını okşarken bile incitmemeye çalıştığı kızıl oğlanı kaçırmaya çalışmış, kendi ormanına kaçmıştı. Yerlerde tekmelediği orman...

freckled boy • yoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin