Bu bölümün son kısmında +18, şiddet içerikli olaylar meydana geliyor. Ne olur ne olmaz diye uyarımı yapmak istedim. İyi okumalar dilerim <3
-
Hoseok, telsiz yardımıyla ekiplere ulaşıp koltukta uyuyan omegaya baktı. Her zamanki gibi yüzü ışıklar saçıyordu.
Masanın etrafındaki sandalyelerden birini alıp koltuğun yanına yerleştirdi. Yoongi'yi izleyerek sakinleşmek istiyordu. Çilleri, kızıl saçları, tatlı burnu ve pembe dudaklarıyla beraber kusursuz bir yüzü vardı. Dış görünüşüyle beraber sahip olduğu güçlü karakter alfayı çok etkiliyordu.
Sandalyeye oturdu ve gözlerini kapatıp avcı ekibinden gelecek olan yardımı beklemeye başladı. Normalde kendisi de halledebilirdi fakat sevdiği insan yanındaydı, zarar görmesini istemiyordu. Bir anda ormanda aldığı feromon kokusunu hatırladı. Onları takip eden kurdun beta olduğunu Hoseok'tan başkası kolay kolay ayırt edemezdi.
Çünkü betaların salgıladığı feromonlar kokusuzdu. Normal düzeydeki biri, peşlerindeki kişinin beta dışındaki bir tür olduğu kanısına varırdı. Alfa, beta ve omega arasındaki farkları sadece koku duyusu en hassas olan kurtlar algılayabilirdi.
Hoseok bunları düşünmek istemedi. Sabah saatleri olduğu için şanslıydı. Hava aydınlıktı ve güneş batmadan önce evde olmalılardı.
- 🌑 -
Jimin'in odasına panikle giren Miyeon, kıdemlisine saygısızlık yaptığını hesap etmemişti. Bu yüzden kısa bir özür diledi.
"Odanıza bu şekilde girdiğim için özür dilerim fakat acil bir durum var."
Jimin, önüne düşen gri perçemleri arkaya itip sandalyesine yaslandı.
"Seni dinliyorum."
"Hoseok yardım çağrısı göndermiş."
"Ne?"
Alışıldık bir durum değildi. Jimin o kadar şaşırmıştı ki hemen yaslandığı yerden doğrulup ayağa kalktı. Hoseok ormanda görev yapmaya başladığından beri hiç yardım istememişti. Ciddi bir durum olduğunu sandı.
"Bay Min ile eğitim için ormanın derinliklerine ilerlemişler. Bir betanın onları takip ettiğini iddia ediyor."
"Beta olduğunu nereden anlamış?"
"Kulağa garip gelecek fakat... Feromonlarından."
Miyeon buna pek inanmış gibi gözükmüyordu. Sonuçta kendisi de bir betaydı ve üstüne sıktığı parfümler dışında teninden herhangi bir koku yayılmıyordu.
Jimin, "Hoseok'a güven. Emin olmasa söylemezdi." dedi. Mesleğini icra etmeye başladığından beri çeşit çeşit insanla karşılaşmıştı, bundan dolayı bir betanın kokulu feromon salgılaması imkansız gelmiyordu.
"Çok garip bir durum."
"Çok iyi bir fırsat."
Miyeon ve Jimin'in düşünme şekli hep farklı olurdu. Jimin'e göre betanın feromonu kokuyla salgılaması bir avantajdı çünkü kendini kolaylıkla ele verebilirdi. Yapmaları gereken ilk şey, feromon salgılamayan betaları şüpheli listesinden elemekti. Çember daraldıkça kim olduğu ortaya çıkacaktı.
Miyeon ve Jimin odadan çıktı. Aşağı katlara inip dışarı adım atacakları sırada adliyeye giren Taehyung, hızla Jimin'in koludan tuttu.
"İnsanların gözü önündeyken davranışlarına dikkat et." diye fısıldadı alfaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
freckled boy • yoonseok
Fiksi PenggemarKızıl saçlara ve minik çillere sahip olan Yoongi'den etkilenmeyecek tek bir alfa bile yoktu. Kurt formuna girdiğinde kızıl kürkü ihtişamla parlar, mavi gözleri etrafa ışık saçardı. Hoseok ise yaşadığı dağ evinden çıkmayan, kendini toplumdan soyutlay...