🌘 22 🌒

829 126 39
                                    

Yoongi evin içinde dört dönerken Jimin'den gelecek haberi bekliyordu. Lee geçici olarak parmaklıklar ardında tutuluyordu fakat dava günü tacizleri kanıtlandığında hapishaneyi boylayacaktı. Sadece bir tarihe ihtiyacı vardı, kendini yüzleşmeye hazırlanmalıydı.

"Yoon, Lee ile alakalı gelişmeleri Seokjin ve ben yeterince takip ediyoruz. Lütfen kendini bu konudan uzak tut. Sadece iyileşmeye odaklan."

Namjoon'un yaptığı uyarı üzerine Yoongi bağdaş kurarak koltukta oturdu.

"Düşüncelerimi şu zamana kadar sadece çalışarak dağıttım. Ne diziler, ne de oyunlar beni sakinleştirebiliyor."

"Şu an sonunu bildiğimiz bir sohbete giriyormuşuz gibi hissediyorum."

Yoongi genişçe gülümseyip göz kapaklarını nazlı bir edayla ardı ardına kırpıştırdı.

"Hyung..."

Yoongi cilveli bir şekilde söylediği sözcüğün sonunu uzattı. Namjoon'un yanına oturdu ve kollarını boynuna sardı.

"Hayır, çalışmaya dönemezsin." diye söyleyeceklerini daha konuşmadan kesti.

"Sadece eğitime kadar..."

Yoongi mandalina çiçeği feromonlarını salgılamaya başlamış, etrafı hoş bir koku doldurmuştu. Namjoon elini kızıl saçların arasında geçirdi ve kolunu ince bele sardı.

"Cilve yaparak ikna olacağımı mı sanıyorsun?"

"Evet."

Gamzelerini gösterecek kadar gülümsedi ve omegayı kendinden ayırdı.

"Bu numaraları artık yemiyorum kızıl. Eğitime kadar evden çıkmayacaksın, bitti."

Yoongi'nin surat ifadesi düştü ve sarıldığı alfadan ayrıldı. Ayağa kalkıp dudaklarını büzerken Namjoon'a sırtını döndü.

"Sen çok kırıcı bir insan olmaya başladın."

"Hadi ya?"

Namjoon omegayı bozmuş olmanın verdiği keyifle ayağa kalktı ve nispet yapar gibi montunu giydi.

"Ben de işime gideyim bari."

"Kim Namjoon!"

Alfa gülerek botlarını giydi. Evden çıktığı zaman Yoongi kendiyle baş başa kaldı. Namjoon'un evi sıradan bir apartman dairesiydi fakat kendi evine kıyasla geniş sayılırdı. İki odası ve geniş bir salonu vardı.

Biri Seokjin'le beraber kaldığı yatak odası, diğeri ise çalışma odasıydı. Evin boş olmasının verdiği rahatlıkla oraya doğru adımladı.

Hyunglarının dediği gibi davadan ve Lee'den uzak duracaktı. Fakat aklında bitmek tükenmek bilmeyen sorularına cevap bulması gerekiyordu.

Çalışma odasının kapısını açtı ve masaya doğru gitti. Özel eğitmenlerin isim listeleriyle dolu kağıtlar vardı. İsimlerin yanına Namjoon değerlendirme metinleri yazmıştı. Yoongi kağıtları eline aldığında onlarca ismin kırmızı kalemle çizildiğini gördü. Bunların hepsini elemiş görünüyordu. Elemesinin türlü türlü sebepleri vardı.

Namjoon eğitmenleri aramadan önce geçmişlerini araştırmıştı. Bazı isimlerin üstü daha telefonla konuşmadan çizilmişti. Sebepleri ise çok belliydi; şiddet. Yoongi tüm kağıtları gözden geçirdikten sonra derin bir nefes aldı.

Bu şehirde eğitilmek için bu kadar zorlu süreçlerden geçilmemesi lazımdı. İnsanların gözünü kin ve nefret bürümüştü sanki. Elini kızıl saçlarına daldırıp karıştırdı. Kesinlikle kafasını dağıtması gerekiyordu. Maalesef ki bu yalnızca çalışmakla mümkündü.

freckled boy • yoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin