Kato"Kato! Treuzel niet zo! Het gaat seffens regenen en ik wil niet in de regen fietsen!",schreeuwde Emma naar me.
Ik moest er even om lachen maar boog me toen weer voorover om dat stomme slot los te maken.
Ik moet echt een nieuw slot.
Als ik mijn slot dan eindelijk los had gekregen stapte ik snel op mijn fiets en begonnen we naar huis te sprintten om voor de regen thuis te zijn.
Ik was net op tijd binnen want net na ik de deur sloot viel de regen met bakken naar beneden.
Ik ging vlug naar mijn kamer en deed een joggingsbroek aan en een voetbalshirt dat ik ooit is heb gekregen van mijn oudere broer toen hij eruit was gegroeid. Ik pakte mijn rugzak en keek naar wat ik allemaal moest doen.
Jayden
Nadat ik mijn auto had geparkeerd voor ons huis pakte ik mijn rugzak en ging naar mijn kamer. Mijn ouders waren niet thuis, wat een verrassing!
Niet dus.
Mijn ouders waren bijna altijd aan het werken en daardoor was ik dus meestal alleen thuis.
Ik liet me op mijn bed vallen en dacht terug aan vandaag, aan Kato.
Ik weet niet wat er met me gebeurde maar het is alleszins niet goed. Ik heb en zal geen gevoelens krijgen voor meisjes en ze gewoon terug gaan gebruiken en dumpen.
Ja, dat was het plan.
Ik pakte mijn iPhone en zag dat ik een sms had.
Kathelyn Woods:Hey baby
Wat moest ze nu weer van me? Had ik mijn nummer maar niet gegeven!
Jayden Adams:Hey
Kathelyn Woods:kunnen we is afspreken?
's Avonds?😉Ik lachte in mezelf. Wat waren dat soort meiden toch makkelijk te krijgen.
Jayden Adams: Klinkt goed😏
Ik vergrendelde mijn gsm en legde hem op mijn nachtkastje. Ik liep naar mijn kast en pakte kleren om in te slapen. Ik liep naar de badkamer en trok mijn t-shirt uit. Even keek ik in de spiegel naar mijn sixpack. Je zag duidelijk de blokjes en ook een lichte V.
Ik had alles waarmee meiden te verleiden zijn, en ik gebruik ze dan ook.
•••
Ik propte snel al mijn boeken die ik niet nodig had in mijn kluisje en stapte met Dylan en Liam achter me. "Hebben jullie de laatste tijd nog wat chikkies gefixt?",vroeg Liam.
"Sinds school bezig is niet, maar in de vakantie elke dag een ander of zo", zei ik lachend. Ik had nu geschiedenis zonder Dylan of Liam.
Wat wordt dit een leuke les! 100% sarcasme.
Ik liet me achteraan ploffen en bedacht een plan om Kato in mijn bed te krijgen.
Ik vind het sowieso al raar dat ze niet zoals al die andere meiden op onze school reageert al ik iets tegen haar zeg. Maar ook zij zou voor me vallen.
Iedereen valt op een gegeven moment voor mij.
Toen ze binnen wandelde scande ik snel haar lichaam.
Wat was ze lekker.
Kato
Toen ik in de klas kwam zat al bijna iedereen aan zijn bank ook al was ik nog goed op tijd.
JE LEEST
When the badboy wants the good girl.
Romance"Ik weet dat je me wilt" ,zeg ik terwijl een arrogante grijns mijn gezicht op kruipt. "En wat als je ernaast zit?" "Doe ik niet." Kato trekt een wenkbrauw op. "Jawel doe je wel. En laat me nu door Jayden! Ik moet naar de les!" Ze doet een stap opz...