Hoofdstuk 35

14.7K 606 125
                                    

Voor de duidelijkheid: ik weet niet hoe zo'n uitwisselingsproject gaat dus idk ik schrijf maar hoe ik denk dat het gaat!

---------------------------------

Kato

We zijn er! Oh mijn god! Dit wordt zo leuk! Ik ben gewoon in Londen! Terwijl iedereen aan het duwen was, heb ik me overal tussen gewrongen. Het nadeel was dat ik wel een bos haar in mijn gezicht heb gekregen, ach ja, het leven is hard.  (A/N maar Henk de steen is harderrrrrr! (waarschijnlijk ben ik de enige die dit grappig vind en luidop lacht... oeps.)

Ze gingen de duo's van wie waar slaapt vertellen en wanneer iedereen zo dicht mogelijk bij de leerkracht wilt staan om het goed te horen, wordt er ook altijd minstens 1 iemand in zijn gezicht geslagen. Zolang ik het maar niet ben, is het niet zo erg. Alleen klagen de mensen achter mij altijd dat ze niks kunnen zien omdat ik ervoor sta. (A/N Dit is echt irritant! Ik spreek uit ervaring.)  Precies of het allemaal mijn fout is dat ze moeten springen als een idioot om iets te kunnen zien. Oké, technisch gezien is het ook mijn fout maar hè, ik heb mijn lengte ook niet gekozen.

"De groepjes zijn willekeurig gemaakt!",vertelt de leerkracht.

Alsjeblieft, laat mij met Emma, alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft ...

"Het eerste groepje is Kato Williams en Jayden Adams."

Chips. Dat is niet Emma!

"Het tweede groepje is-", ging hij verder maar ik luisterde al niet meer. Ík moest met Jáyden? Dit gaat zo gênant worden. Ik ving Jaydens blik op en zo te zien heeft hij er wél zin in, want zijn beroemde grijns komt tevoorschijn en zijn rechteroog trekt even samen in een knipoog.

Help. Me.

Hij komt op me afstappen en zodra hij binnen gehoorsafstand is vraagt hij:"Heb je er zin in, prinses?" ,terwijl hij met zijn wenkbrauwen wiebelt.

"Ja, echt helemaal", zeg ik sarcastisch terwijl ik met mijn ogen rol.

"Ik ook hoor",zegt hij en dan geeft hij me nog een knipoog.

When the badboy wants the good girl.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu