Hoofdstuk 14

15.8K 575 24
                                    

Kato

"Dans met me."

Hier was ik dus niet op voorbereid! Ik verwachtte dat hij iets helemaal anders zou vragen van me.

Jayden zwaaide zijn hand voor mijn gezicht. Blijkbaar was ik aan het staren.

Er flikkerde iets in Jayden zijn ogen, onzekerheid? Dé Jayden Adams is onzeker? Die had ik ook niet zien aankomen!

In mijn hoofd was ik al de mogelijke scenario's die mogelijk konden gebeuren af, en kwam tot de conclusie dat er niet echt iets ergs kon gebeuren.

"O-oké", stotterde ik.

Ik vervloekte mezelf voor het feit dat ik stotterde.Ik schraapte mijn keel voor ik nog is antwoordde, alleen duidelijker nu.

"Ja oké." In gedachte geef ik mezelf een schouderklopje omdat ik de tweede keer niet stotterde.

Jayden pakte mijn hand en sleurde me mee naar de 'dansvloer'.

De woonkamer waarvan al de zetels aan de kant zijn geschoven dus.

Het dansen zelf was niet zo erg als ik uiteindelijk had gedacht. En ik geef het toe; hij kan écht goed dansen. Om de zoveel tijd moet ik mijn jurkje dat door het dansen steeds omhoog kruipt naar beneden trekken.

Wat me dan een geamuseerde blik van Jayden oplevert.

Rond 1uur was ik dronken. Ik weet niet wat ik allemaal op heb, het was alleszins met een heleboel alchohol in.

Ik begon half te wankelen en was op dat moment zo dankbaar dat Jayden me bij mijn middel pakte en ervoor zorgde dat ik niet viel.

Hij leek zelf ook behoorlijk dronken, al kan dat misschien wel aan mij liggen, in deze toestand heb ik niet echt door wat wel en niet waar is of wat er wel en niet is.

Jayden

Het duurde even voor ze toegaf om met me te dansen, en héél even dacht ik dat ze me zou afwijzen.

Dat zou een deuk in mijn reputatie zijn. Nog nooit heeft er iemand mij afgewezen.

In het begin verliep het allemaal wat stroef, maar na een cocktail of 2, 3, werd Kato steeds losser.

Haar heupen bewegen sierlijk terwijl de muziek haar lichaam overneemt. Doordat ze zo veel beweegt met haar heupen en benen kruipt haar jurkje steeds omhoog, wat voor Kato veel irritatie oplevert, maar wat mij een goed zicht op haar lange benen geeft.

Om 3 uur zijn we beiden zat. Kato wel iets meer als mij aangezien ik er beter tegen kan. Ik ga naar bijna alle feesten in de buurt en believe me, dat zijn er heel wat!

Dus we kunnen zeggen dat ik best wel ervaring heb.

Dan was er alleen nog 1 probleem, ik moest Kato naar huis brengen aangezien ze amper nog op haar benen kon staan.

Alleen hielden 3 dingen me tegen:
1. Ik wist niet hoe ze hier is gekomen, dus misschien moet ik een fiets of iets anders meenemen?

2. Ik weet niet met wie ze hier is gekomen, en zouden we die dan niet moeten zeggen dat ik haar wegbreng?

3. Ik wist haar verdomde adres niet.

In de verte zag ik een meisje dat ik al vaak bij Kato heb zien rondhangen, zij weet toch wel waar Kato woont?

When the badboy wants the good girl.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu