Hoofdstuk 25

15K 600 33
                                    

Kato

De hele week heb ik Jayden al weten te vermijden. Op bepaalde momenten was het echt moeilijk. Zoals de ene keer ik net de meisjestoiletten uit kwam stappen en Jayden en zijn vriendengroep daar stonden. Dus deed ik maar wat ieder persoon op dat moment zou doen; ik vluchtte snel terug het toilet in en bleef daar zitten tot de bel was gegaan.

Of de keren bij wiskunde, waar ik als smoes 'ik heb een trauma aan die plek' heb gebruikt, zodat ik maar niet naast hem moest gaan zitten.

Ik had soms de neiging om naar Jayden te gaan en me te verontschuldigen. Het zal wel aan mij liggen maar ik vind het 1; heel moeilijk om mensen te negeren en 2; na dag 2 was Jayden al behoorlijk pissig, aan zijn gezichtsuitdrukking te zien.

Jayden

Ik was boos. Niet gewoon boos, maar écht boos. Vooral op Kato, maar ook op mezelf. Omdat het me iets deed, dat ze me ontweek. Ik zou gewoon naar het volgende meisje moeten gaan.

Alleen kon ik dat niet.

Ik kon tegen de rest van de wereld zeggen dat het me geen ene fuck kon schelen, ik kon gemakkelijk een toneelstukje op voeren. Ik kan wel niet tegen mezelf liegen. Toch bleef ik mezelf de rest van de week zeggen dat het me niet boeide, het me niet mócht boeien. Elke ochtend herhaalde ik het voor mezelf wanneer ik voor de spiegel stond. Ik leek het altijd even te geloven.

Tot ik aankwam op school en ik Kato zag lachen en praten met haar vrienden. Dan besefte ik weer dat ik mezelf allemaal leugen aan het wijsmaken was. Ik had geen flauw idee, hoe het kwam dat ik Kato zo bijzonder vond.

---------------------------------

Hopelijk was het een leuk hoofdstuk!! En vergeet niet, voor als je het saai zou vinden, er komen suuuuper toffe hoofdstukken aan (de hoofdstukken waar iedereen op wacht;))

When the badboy wants the good girl.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu