Hoofdstuk 46

15.1K 485 111
                                    

Jayden

We waren klaar met eten en zaten nu nog even na te praten wanneer plots klassieke muziek begint te spelen.

"Mag ik deze dans van u?", vraag ik plechtig. Dat deed me denken aan die ene keer op dat feestje, toen commandeerde ik haar nog, maar nu ben ik helemaal softie geworden door haar en weet je? Ik vind het nog niet eens erg.

Ze glimlacht even, en wow. Ik denk niet dat ik ooit al zoiets moois heb gezien. Haar geweldige bruine ogen beginnen te fonkelen en er komen kleine kuiltjes in haar wangen. Haar hele gezicht licht op, zoals de kerstboom op kerstavond. Ik denk niet dat ik ooit aan haar schoonheid gewend ga raken, want elke keer opnieuw ben ik helemaal betoverd. Ze laat een zachte 'ja' horen en legt haar hand in de mijne. Ik kan het niet laten om te denken dat haar hand perfect in de mijne past.

Ik begeleid haar naar de dansvloer, waar al 2 andere koppels aan het dansen waren. Ik wilde dat wij een koppel waren. Ik ben klaar met het playergedoe, eerst was het leuk, maar nu begint het mij te irriteren als Dylan en Liam het erover hebben. Het is tijd voor iets vast, maar niet gewoon met eender wie natuurlijk. Sinds Kato in mijn leven is, zit ze constant in mijn gedachten rond te dwalen en wanneer ze dan eindelijk weg is, zie ik haar in het echt of iets wat me aan haar doet denken. Maar ik zie haar mooie gezicht graag, dus vind ik het niet erg.

Een beetje onzeker gaat ze voor mij staan. "Ik kan niet echt dansen. Die ene keer op dat feestje was ik al een beetje aangeschoten", vertelde ze. Hierdoor krulde mijn mond in een glimlach.

"Dan ben ik blij dat ik niet de enige ben", grapte ik. Haar gegiechel vulde mijn oren.

We stonden nog lang te schuifelen, maar na een tijdje werden we het allebei beu

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We stonden nog lang te schuifelen, maar na een tijdje werden we het allebei beu. Ik betaalde-waar Kato tegen was- en dan vertrokken we.

We wandelden nog uren door de stad, met de muziek van de kermis op de achtergrond. Ik moest het nu vragen. Er gaat geen gepaster moment meer komen.

Ik haalde het rode doosje, met de planetenketting, uit mijn jaszak

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik haalde het rode doosje, met de planetenketting, uit mijn jaszak. Ik weet hoe gefascineerd ze is door het heelal en de planeten, daardoor kocht ik deze ketting.

Ik nam een grote hap lucht, om moed te verzamelen. Komaan Jayden, je kan het.

Ik schraapte mijn keel om haar aandacht te vragen.

"U-uh... Ik wil je graag iets vertellen",vertel ik haar terwijl ik het rode doosje open.

Kato

Wat zou hij in hemelsnaam te vertellen hebben waardoor hij zo zenuwachtig is?

Ik heb Jayden nog niet vaak zenuwachtig gezien. Hij is nog steeds even adembenemend als anders, daar is geen verschil in, maar als je goed kijkt zie je allemaal trekjes. Hij knippert meer dan anders, zijn nek wordt een beetje rood, hij gaat meer door zijn haar met zijn hand en zijn donkerblauwe ogen gaan alle kanten op.

"Ik ben niet goed met woorden, dat weten we allebei, ik verberg mijn gevoelens, in plaats van erover te praten, maar ik weet niet. Het lijkt dat wanneer ik bij jou ben, ik mijn muren wil laten zakken. Je zit ook 24/7 in mijn hoofd en ik vind het niet eens erg."

Ik kon het niet geloven. Is dat allemaal waar? Ik weet precies wat hij bedoelt, want het is precies hetzelfde bij mezelf.

"Je moet weten dat dit een vraag is en dat ik je tot niets dwing, oké?",vraagt hij. Ik knik snel, ik wil zo graag weten waarnaar deze speech leidt!

"Kato Williams, zou je mijn vriendin willen zijn?"

Mijn mond valt open in shock. Gebeurt dit echt? Zeg alsjeblieft van wel! In het begin zei ik dat ik me niet zou laten doen, dat ik anders zou zijn en niet op de badboy zou vallen. Ik ben toch voor hem gevallen, maar als ik het zo hoor, is de badboy ook voor mij gevallen. Ik wist niet hoelang ik met open mond naar Jayden stond te staren, want hij begon nog zenuwachtiger te worden en continue door zijn haar te woelen.

"Ja!", schreeuw ik terwijl ik mijn armen stevig rond zijn nek sla. Een glimlach-zo groot als het maar kan- komt op Jaydens knappe gezicht tevoorschijn.

Hij drukt zijn lippen op de mijne en van 1 ding ben ik op dit moment 100% zeker: we zijn allebei zot verliefd op elkaar en ik denk niet dat dat snel zal veranderen.

Hij drukt zijn lippen op de mijne en van 1 ding ben ik op dit moment 100% zeker: we zijn allebei zot verliefd op elkaar en ik denk niet dat dat snel zal veranderen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

---------------------------------

Dit is zeg maar het 'einde' van het echte verhaal, maar er komen nog een paar bonushoofdstukken en als afsluiter een epiloog!

When the badboy wants the good girl.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu