Kato
Ik werd wakker en ik moest plassen. Dringend. Ik wilde snel uit bed springen en sprinten naar de badkamer, maar ik werd tegengehouden door een sterke arm.
Jaydens arm. (A/N sorry, dit is echt zo cliché!)
Hoe zijn we zelfs in deze positie geraakt? Ik probeerde me los te wringen, maar ik kon mij maar niet bevrijden. Logisch, die jongen is 1 bundel spieren en ik? Ik ben het meisje met spieren zo groot als een pindanoot.
Nadat ik doorhad dat mijn pogingen allemaal gefaald waren, begon ik op zijn arm te slaan. Een zachte kreun verliet Jaydens mond.
"What the fuck is er zo dringend op dit uur in de ochtend?",vroeg hij ietwat chagrijnig. "Ik moet plassen",antwoordde ik terwijl ik met armbewegingen duidelijk maakte dat ik niet weg kon.
"Oh, sorry",zei hij terwijl hij licht begon te blozen.
"Moet onze kleine Jayden blozen?",vroeg ik op een toon waarmee volwassenen tegen een baby praten terwijl ik in zijn rechterwang kneep.
"Ga naar het toilet",commandeerde hij me, maar er was een glimp van amusement te zien in zijn ogen.
Hij verwijderde zijn armen van mijn lichaam waardoor ik kon rechtstaan. Ik pakte uit mijn valies ook al de kleren die ik in de dag zou aandoen.
Ik ging voor een normale spijkerbroek met een bordeaux wollen trui en dan mijn bruine enkellaarsjes. Ik pakte ook mijn shampoo en haardroger en ging naar de badkamer.
Ik zette de verwarming snel op de hoogste stand en hing mijn kleren erop. Ik stelde de douchetemperatuur in, kleedde me uit en sprong in de douche. Ik hou van douches. De meeste mensen houden meer van een bad dan van een douche, maar ik haat een bad. Als je uit bad komt is je huid altijd helemaal verrimpelt en ik weet niet of het alleen bij mij is, maar na een paar minuten verveel ik me al en weet ik niks meer te doen.
Wat kun je nu ook doen in bad zonder dat er kans is dat het kapot kan gaan?
Een tijdschrift lezen?
Nee, want als ik dat laat vallen dan is het kapot.Op mijn gsm/iPad?
Nee, want als ik het laat vallen is het kapot.Zingen?
Nee, de katten van de buren zingen nog beter dan ik.Oké, het ligt deels ook aan mij aangezien ik zo een ontzettende kluns ben dat alles laat vallen, maar ik kan er niks aan doen dat ik onhandig geboren ben!
Ik zeepte mijn haren in met mijn bloemenshampoo en spoelde het daarna grondig uit. Niets is zo vervelend dan vettig haar doordat je de zeep niet goed hebt uitgespoeld.
Na een steentje in je schoen. Dat is echt de hel.
Ik droogde me af, trok mijn kleren aan en stapte de badkamer uit. Jayden zat op het bed op zijn gsm. Vast Candy Crush aan het spelen.
Dat is toch wat ik doe wanneer ik me verveel.
"Kon het nog langer duren?",vroeg Jayden.
Ik wist wel dat het een retorische vraag was, maar ik antwoordde toch.
"Ja, eigenlijk wel",zei ik schouderophalend.
En dat is niet gelogen.
Ik appte Emma om te vragen waar we elkaar zouden ontmoeten, want we hadden afgesproken om deze dag met elkaar door te brengen.
Kato: waar spreken we af? X
Nog geen 2 seconden later maakte mijn telefoon al een 'ping' geluidje.
Emma: kweni... Aan het kruispunt, bij dat restaurantje? X
Kato: is goedddd!😋
"Dus je gaat met Emma afspreken?",vroeg Jayden plots. Al lijkt het meer op een bevestiging dan een vraag.
"Wist je dat het erg onbeleefd is om zomaar mensen hun berichten mee te lezen?"
Hij negeerde mijn vraag en zei:"Ik, Liam en Dylan hebben ook afgesproken. Zin om iets met z'n allen te doen?"
Ik wist niet echt wat ik moest antwoorden. Het waren vooral de 'wat als'-vragen die me tegenhielden.
Wat als het allemaal een grap is?
Wat als ze ons voor schut gaan zetten voor ontzettend veel mensen?
Wat als Liam en Dylan ons helemaal niet mogen?
Wat als ze de populaire bitches meenemen?
Die hebben echt een hekel aan mij. Het begon toen ik in het 2e jaar veranderde van school. Ik was per ongeluk tegen 1 van hen gebotst en aangezien ik nieuw was, wist ik niet wie in welke 'klasse' zat.
Lang verhaal kort: ik was gewoon doorgelopen zonder iets te zeggen en dat vonden ze niet leuk. Maar toen was het nog oké, het werd pas erger dit jaar. Sinds Jayden bij ons aan tafel kwam zitten, hebben ze pas echt een hekel aan mij. Het is niet dat ze me uitschelden of zo, maar ik zie wel de vuile blikken die ze naar me zenden.
Toch stemde ik in. Wie weet wordt het nog leuk?
---------------------------------
SORRYYYYYYYYYYYYY dat het zo lang heeft geduurd voor een hoofdstuk! Mijn leerkrachten denken precies dat ze extra veel huiswerk moeten geven omdat het de week na de vakantie is :(
JE LEEST
When the badboy wants the good girl.
Romance"Ik weet dat je me wilt" ,zeg ik terwijl een arrogante grijns mijn gezicht op kruipt. "En wat als je ernaast zit?" "Doe ik niet." Kato trekt een wenkbrauw op. "Jawel doe je wel. En laat me nu door Jayden! Ik moet naar de les!" Ze doet een stap opz...