Lees de A/N op het einde.
---------------------------------
Kato
"Wat dacht je wel niet?! Had ik niet gezegd dat je bij zulke jongens uit de buurt moet blijven?",roept Sander zodra ik binnen ben en de voordeur heb dichtgeslagen.
Wie denkt hij wel niet dat hij is? De paus?
Ik dacht het niet.
"Hij gaf me alleen een lift omdat het buiten aan het gieten was!",protesteer ik.
"Hij zou je in 1, 2, 3 kunnen vermoorden!", begon hij dramatisch te zeggen terwijl hij zijn armen in de lucht gooit alsof ik hopeloos ben.
"Echt helemaal", zeg ik ondertussen met mijn ogen rollend. "Er is niks gebeurt."
"Trouwens ik ben een grote meid",Mijn broer gaf mij de blik van ben-je-daar-wel-zeker-van? "En, ik had hem nog altijd in zijn kroonjuwelen kunnen trappen als hij iets zou doen",zei ik schouderophalend.
Daardoor klaarde Sanders gezicht een beetje op en er verscheen een gemene grijns op zijn gezicht.
"Je kan hem ook gewoon daar trappen, zónder dat hij iets doet?",suggereerde hij.
Ik liet mijn hoofd in mijn handen vallen. Dit is hopeloos. Ik stapte langs hem heen naar mijn kamer, want ik heb geen zin in nog meer drama.
Boven pakte ik mijn gsm en scrolde nog even door mijn instagram en facebook.
Sommige mensen snappen echt niet hoe facebook werkt, volgens mij. Het is helemaal niet de bedoeling om je hele levensverhaal op facebook te zetten. We moeten niet weten dat je straks spaghetti gaat eten, daarnet met je hond bent gaan wandelen of dat je naar de supermarkt gaat.
Ik zette mijn telefoon uit en liet me op mijn bed vallen. Ik snap niet wat Jayden heeft, om eerlijk te zijn. Waarom doet hij zo een dingen? Zoals tijdens de pauze aan onze tafel komen zitten, een lift geven, mij prinses noemen?
---------------------------------
Hey iedereen! Ik heb (weeral) een vraag! Willen jullie meer romantische scenes tussen Kato en Jayden? Of moet ik daar nog even mee wachten? Ik vraag dit zodat ik een beetje weet wat jullie willen!Esmée X
JE LEEST
When the badboy wants the good girl.
Romance"Ik weet dat je me wilt" ,zeg ik terwijl een arrogante grijns mijn gezicht op kruipt. "En wat als je ernaast zit?" "Doe ik niet." Kato trekt een wenkbrauw op. "Jawel doe je wel. En laat me nu door Jayden! Ik moet naar de les!" Ze doet een stap opz...