Kato
Hij leek even in gedachten te zijn toen ik die zin verbitterd uitsprak. Dus liep ik maar gewoon langs hem heen.
Toen ik het lokaal uitstapte keek ik op mijn horloge om te zien dat ik nog maar een paar minuten had voor de volgende les begon. En ik had les op de 3e verdieping wat betekende dat ik nog al de trappen op moest aangezien ik me nu op de 1e verdieping bevond. Verdomme.
Toen ik in het Aardrijkskundelokaal aankwam zag ik dat al bijna iedereen er was. Er was nog een plaats vrij naast Vincent, waar ik kon zitten.
"Hey",begroette ik hem.
"Hoi", zei hij terwijl hij een glimlach op zijn gezicht kreeg.
Wat is het toch een cutie.
We praatten nog wat over een paar zinloze onderwerpen, zoals het weer en andere random dingen. Wanneer de leerkracht binnen kwam hield plots al het geroezemoes op.
"Ik heb zeer goed nieuws voor jullie, kinderen!", begon hij enthousiast te vertellen.
"We vertrekken binnen 2 weken naar Londen!"
Iedereen juichte en begon het direct met zijn of haar buur te bespreken. Ik dus ook.
"Oh het gaat zo leuk worden!",zeg ik blij tegen Vincent terwijl ik opgewonden in mijn handen klap.
"Ja het wordt echt geweldig!",zegt Vincent bijna net zo blij terug.
"Stilte klas!" Dan was het plots weer stil. Ik meen het, die man heeft een speciale gave.
"Jullie zullen in een gastgezin verblijven per 2. Het duurt een hele week, dus zorg ervoor dat je genoeg kledij mee hebt. We vertrekken niet volgende, maar de week daarna, maandag om half 8 en verwachten jullie allemaal om kwart na 7 op school. Gelieve op tijd te komen!"
"Maar meneer! Mogen we kiezen met wie we in dat gastgezin verblijven?",vroeg een jongen.
"Ja en neen. Er zal volgende week een lijst ophangen waar je de naam van de persoon kan opschrijven waar je graag mee samen wilt. Weet ook dat we niet kunnen garanderen dat het zo gaat zijn!"
---------------------------------
Er gebeurt misschien niet/helemaal niet veel in dit hoofdstuk, maar dit stuk moest er wel inzitten!
Sorry voor iedereen die nog meer Kato&Jayden(weet er iemand een leuke shipnaam? Ik suck in shipnamen verzinnen :( ) wilden, maar er gaat nog veel leuks gebeuren! Ook niet zo lang ik weet het. Probeer me niet te vermoorden!
Ik ben ziek en heb dus de hele dag liggen slapen in mijn bed, maar ik vond dat jullie een hoofdstuk verdiende! X
JE LEEST
When the badboy wants the good girl.
Romance"Ik weet dat je me wilt" ,zeg ik terwijl een arrogante grijns mijn gezicht op kruipt. "En wat als je ernaast zit?" "Doe ik niet." Kato trekt een wenkbrauw op. "Jawel doe je wel. En laat me nu door Jayden! Ik moet naar de les!" Ze doet een stap opz...