Kato
Ik was blij dat het vandaag woensdag was want ik had echt geen zin in een hele dag school. Eigenlijk nooit, maar nu nóg minder.
De dag begon al slecht door Sander.
Die sukkel maakte me wakker om 5 uur door een emmer water over mijn hoofd te gieten.
Ik zeg het je, het is geen leuk gevoel om drijfnat wakker te worden.
Ik strompelde naar mijn kleerkast en bedacht me wat ik vandaag kon aandoen.
uiteindelijk ging ik voor een zwarte jumpsuit en een jeansvest.
Ik pak mijn kleren en ga naar de badkamer. De warme waterstralen van de douche zorgen ervoor dat ik helemaal wakker wordt.
Wanneer mijn broer boos begint te bonken op de badkamerdeur en dingen schreeuwt zoals:"Doe die verdomde deur open en laat mij nu", stap ik uit de douche en wikkel snel een handdoek om mijn lichaam.
Ik pak expres traag mijn kleren en open dan heel langzaam de deur. Zodra ik 1 stap zet trekt Sander me uit de badkamer waarna hij snel de deur dichtknalt en mij met opgetrokken wenkbrauwen achterlaat.
Ik ga naar mijn kamer en doe mijn kleren aan en pak mijn telefoon.
Damn, flappy bird is veel te verslavend.
Ook al suck ik daar best hard in, mijn record is 7,het blijft leuk.
Na een kwartier en zo een 503 mislukte pogingen om mijn record te verhogen, besloot ik dan toch maar om naar beneden te gaan.
Ik pakte de cornflakes, melk en een kom.
Ik deed de cornflakes in de kom en pak de melk. Maar natuurlijk ben ik zo een persoon dat echt geen drank of zo kan gieten.
Gevolg:er ligt een plas melk over de rechterhelft van de tafel verspreid.
Ik kreunde inwendig. Urgh moest ik dat straks nog opkuisen ook. Ik heb 's ochtends sowieso al een ochtendhumeur en dat maakt het niet beter. Terwijl ik met een vod alle melk wegpoets, komt mijn moeder binnen.
"Kato ik moet vanavond iets later beginnen, zal ik je brengen naar school? Moet je wel met de bus terug",zegt ze opgewekt.
Ik haat het als mensen vrolijk zijn in de ochtend.
"Ja is goed! Ik sms Emma wel even dat ik niet meefiets."
Kato: Hey Ems, ik ga vandaag met de auto naar school, sorry dat ik niet meefiets! Mag je lekker alleen fietsen, MOEHAHAHAHAHA
Voor de duidelijkheid, ja ik doe echt een gemene lach na in het echt.
Vrijwel meteen stuurde Emma iets terug.
Emma: Hoe kon je? Nu mag ik lekker alleen fietsen! Ik haat je vanaf nu, zoek maar lekker een andere beste vriendin. Maar weet dat ik de leukste en coolste en mooiste vriendin ben die je ooit hebt gehad!
Typisch Emma, dit antwoord.
"We gaan vertrekken!", galmt mijn moeders stem vanaf de gang.
Ik snelde naar de gang en pakte gewoon een willekeurig paar schoenen. Alles past bij zwart en jeans.
Toen ik buiten kwam was ik blij dat ik geen lange broek had aangedaan. Het was best wel warm voor september. En dat terwijl het een paar dagen geleden nog regende.
Jayden
Ik was de gebeurtenis van gisteren in de toiletten nog niet vergeten. Kato moest en zou ervoor boeten. Ze trapte zomaar in mijn ballen, wat had ze gehoopt? Dat ik haar niet zou terugpakken?
Ik dacht het even niet.
Niemand doet zoiets bij mij zonder dat ze er spijt van krijgen.
Niemand.
JE LEEST
When the badboy wants the good girl.
Romance"Ik weet dat je me wilt" ,zeg ik terwijl een arrogante grijns mijn gezicht op kruipt. "En wat als je ernaast zit?" "Doe ik niet." Kato trekt een wenkbrauw op. "Jawel doe je wel. En laat me nu door Jayden! Ik moet naar de les!" Ze doet een stap opz...