Jayden
Als er 1 geluid is, dat ik echt haat, is het wel de wekker die afgaat en zéker op een maandagochtend om 6 uur 's ochtends.
Verschrikkelijk.
Ik moest mijn koffer nog maken, dus pakte ik snel een sporttas en gooide er wat broeken, t-shirts, boxers, tandenborstel en een extra paar schoenen in. We moesten ook nog een rugzak meenemen om in Londen rond te lopen waar je geld en gsm en zo in kan dus die gooide ik al in de gang waarna die met een 'plof' de grond raakte.
Kato
Mijn koffer was gemaakt, ik had mijn outfit klaargelegd, mijn telefoon is opgeladen, mijn identiteitskaart met die afschuwelijke foto van toen ik 12 jaar was, had ik bij me. Alles was klaar om in de bus geladen te worden.
Ja, hier stond ik dan om 7:08 op school, voor een bus, terwijl het super koud was. Gelukkig had ik mijn wanten aan gedaan. Handschoenen draag ik niet, want meestal zijn de vingers van de handschoen te klein doordat mijn vingers te lang zijn. (A/N ik zeg het je: dit is een real life struggle! Nooit past zo'n stomme handschoen) Mijn oren zijn er ook half aan het afvriezen, maar mutsen draag ik ook niet want daar sta ik totaal niet mee.
Een eindje verderop zag ik een auto de parking oprijden en Emma stapte uit. Ik begon fanatiek te zwaaien naar haar, me niets aantrekkend van al de rare blikken die ik van medeleerlingen, leerkrachten en ouders kreeg.
Lachend kwam ze op me af stappen. "Jij bent vrolijk precies!"
"Ik kijk er al zolang naar uit en nu gaan we dan eindelijk!", antwoord ik haar, nog steeds overenthousiast.
Maar het is zo! Ik kijk er al naar uit vanaf het moment dat Jayden zei dat we gingen.
Vóór dat we gekust hadden, voor dat ik nog geen gevoelens had voor hem. Ik schudde die gedachte uit mijn hoofd. WE GAAN NAAR LONDEN! Ik ben echt te hyper. Vincent was er ondertussen ook komen bijstaan, maar dan deed hij iets raars.Hij kuste Emma?
Wat heb ik allemaal gemist?
---------------------------------
Jaja mensen het is weer zover! De examens komen eraan :( aangezien ik meer ga moeten studeren gaat er waarschijnlijk meer tijd tussen de hoofdstukken zitten... Hopelijk begrijpen jullie dit!
JE LEEST
When the badboy wants the good girl.
Romance"Ik weet dat je me wilt" ,zeg ik terwijl een arrogante grijns mijn gezicht op kruipt. "En wat als je ernaast zit?" "Doe ik niet." Kato trekt een wenkbrauw op. "Jawel doe je wel. En laat me nu door Jayden! Ik moet naar de les!" Ze doet een stap opz...