Jayden
Ik duw een paar mensen aan de kant wanneer ik, met Kato aan mijn hand, mijn weg baan naar het zwartharige meisje.
Ietwat ruw draai ik haar om zodat ik haar kan aankijken. Wanneer ze als een malloot begint te giechelen weet ik het zeker, die is dronken.
"Weet je waar Kato woont?"
"Ja",antwoord ze doodserieus, waarna ze natuurlijk weer begint te giechelen.
Ik zuchtte mentaal, dronken mensen zijn echt vermoeiend.
"En weet je haar adres?", vraag ik, niet van plan om mijn irritatie te verbergen.
Ze grabbelt in haar zak en haalt er een klein mobieltje uit. Nokia, pfff, zo een brol. (A/N dit denkt Jayden voor de duidelijkheid!! Er is niks mis met een nokia😉)
Ze laat me het scherm zien en verward kijk ik ernaar tot het tot me doordrong, dit is Kato haar contact en haar adres staat hier.
Ik pakte mijn gsm en typte het adres bij notities. Ik knikte nog even naar het meisje als bedank en sleurde Kato mee naar de deur.
"M-maar ik wil nog blijven!",zeurt ze met een kinderstemmetje.
"Nee",zeg ik kortaf. Ik heb geen zin in nog meer dronken gezeik.
Kato begint te pruilen en zet haar beste puppy-ogen op. Wat is dat schattig.
Wacht-dat dacht ik net niet!
Ik ben een badboy, die gebruiken het woord 'schattig' niet.
Zonder haar nog aan te kijken trek ik haar mee naar mijn auto.
Verwonderd liet ze haar vingers over mijn auto dwalen. Vast onder de indruk van mijn porsche.
Dat streelt mijn ego weer.
Ik doe de deur voor haar open en laat haar instappen, mijn ogen dwalen af naar haar kont.
Wat? Ik ben een jongen oké? Wij doen nu eenmaal zo een dingen.
Ik smijt de deur achter haar dicht en stap naar de bestuurderskant. Als ze hier met de fiets zou zijn, zou ik hem later wel komen brengen. Ik ging zitten op de stoel, pakte mijn mobiel en gaf Kato haar adres in in google maps.
Toen ik opkeek zag ik Kato slapend in de bijrijdersstoel zitten. Ik drukte het gaspedaal in en reed de straat op.
Een we bij haar huis waren aangekomen parkeerde ik op de oprit.
Ik liet mijn vinger zacht over haar wang heen glijden om haar te wekken, ze bromde wat en draaide zich om naar de het raam. Dan was er nog maar 1 optie om Kato uit de auto te krijgen.
Ik pakte haar op in bruidstijl en stapte naar de deur. Nog voor ik kon aanbellen werd de deur al open gesmeten door een jongen die wel wat op Kato leek. En ik zeg het je, hij keek niet erg blij.
"Wat heb je met haar gedaan, klootzak?!",brieste hij woedend.
Oké, hij houdt van de directe aanpak.
"Ze was op een feestje en nu is ze dronken, waardoor ze niet meer alleen naar huis kon dus heb ik haar maar gebracht", legde ik rustig uit.
De jongen keek me met samengeknepen ogen aan.
"En hoe weet ik zeker of je haar niet eerst verkracht hebt of zo?"
Ik trok een wenkbrauw op. Denkt die gozer echt dat ik Kato zou verkrachten? Ik had geen zin in gedoe dus gaf ik Kato aan de jongen en beende naar mijn auto.
Ik reed terug naar mijn huis waar het feest bijna gedaan was. Ik werkte de laatste mensen naar buiten en liep rechtstreeks naar mijn kamer. Beneden leek het wel een stort.
Achja, ik laat het wel opkuisen door de kuisvrouw.
Ik deed al mijn kleren-buiten mijn boxer- uit en gooide ze in de wasmand in de hoek van de kamer en plofte neer op mijn kingsize bed.
---------------------------------
Yay nieuw hoofdstuk!
ps; het lied heeft er niks mee te maken maar het is gewoon een leuk nummer lol
JE LEEST
When the badboy wants the good girl.
Romance"Ik weet dat je me wilt" ,zeg ik terwijl een arrogante grijns mijn gezicht op kruipt. "En wat als je ernaast zit?" "Doe ik niet." Kato trekt een wenkbrauw op. "Jawel doe je wel. En laat me nu door Jayden! Ik moet naar de les!" Ze doet een stap opz...