Kato
Ik had gelukkig een deal kunnen sluiten met Jayden. Hij mocht in zijn onderbroek slapen, ook in meer natuurlijk, maar niet minder dan dat. Ik had eerst nog geprobeerd om hem in een jogging en t-shirt te krijgen, maar toen begon hij over dat 'zijn geweldige spieren te weinig zuurstof zouden krijgen'. Hij had al een hele uitleg klaarliggen, die hij dan ook deed, alleen kreeg ik er na 30 seconden al genoeg van en heb ik gewoon mijn
o-zo-mooie hand in zijn gezicht gedrukt. Oeps."Ik ga mij nu omkleden in de badkamer",deel ik mee terwijl ik mijn pyjama zoek in mijn valies. Natuurlijk moet ik die weer helemaal vanonder gelegd hebben, waardoor alles overhoop is. (A/N dit is altijd bij mij!)
De badkamer was de naast onze slaapkamer. Ik pakte mijn pyjama en dan merkte ik het. Ik had mijn slaapshort tussen mijn slaapt-shirt gedaan en daardoor had ik het nog niet gezien. Nu dus wel. Ik had verwacht dat ik met een meisje op de kamer ging slapen, daarom had ik een short meegenomen en geen lange broek. Alleen is het shortje dat ik mee heb wel heel kort.
Ik deed de zwarte t-shirt met korte mouwen en de short aan en begon mijn blonde haar te borstelen. Ik haalde de weinige make-up die ik aanhad van mijn gezicht, poetste mijn tanden, pakte mijn kleren die ik heb gedragen in de dag en ging weer naar de logeerkamer.
Ik legde mijn kleren op mijn valies en probeerde zo subtiel mogelijk het shortje naar beneden te trekken. Toen ik me omdraaide zag ik Jayden staren waardoor ik me nog onzekerder voelde. Ik probeerde nog eens het shortje naar beneden te trekken, wat hem liet opkijken.
"Laten we gaan slapen",zei hij met een hese stem.
Langzaam knikte ik en kroop in het bed.
Jayden
Het was niet mijn bedoeling om zo schaamteloos naar haar te staren, maar kun je het me kwalijk nemen? Haar lange benen vrágen er gewoon om en zeker in zo'n short.
De discussie over of ik nu wel of niet naakt kon gaan slapen was grappig. Ze is het eerste meisje dat weigert om mij naakt te zien. De ander smeken er bijna om.
Ik was blij dat er eens verandering was. Soms is verandering goed. Je kan niet altijd je aan je vaste gewoontes houden. Soms moet je gewoon is denken: fuck dit, ik ga er gewoon voor.
En ik denk, dat ik dat ook bij Kato moet doen.
JE LEEST
When the badboy wants the good girl.
Romance"Ik weet dat je me wilt" ,zeg ik terwijl een arrogante grijns mijn gezicht op kruipt. "En wat als je ernaast zit?" "Doe ik niet." Kato trekt een wenkbrauw op. "Jawel doe je wel. En laat me nu door Jayden! Ik moet naar de les!" Ze doet een stap opz...