Kato
Omdat het regende tijdens de pauze bleven we maar binnen bij onze kluisjes. Typisch België, het regent zelfs als het zomer is!
En daar is de bel die aangeeft dat de pauze gedaan is. Ik pakte rap mijn turnkleren voor gym.
Gym zelf was op zich nog wel leuk, buiten het feit dat ik extreem lui ben en dus het enige dat ik leuk vind koprol en zo is, maar onze turnkledij is gewoon zo afschuwelijk lelijk, dat iedereen een hekel heeft aan gym.
Toen ik omgekleed was liep ik samen met Emma naar de gymzaal. Er waren al een paar kinderen die we niet echt kenden, dus bleven we maar even met zijn tweeën praten.
Plots werd mijn gezichtsveld zwart door 2 grote handen die mijn ogen bedekten. Ik zuchtte geïrriteerd want ik had hier echt geen zin in.
"Wie ben je?", vroeg ik.
"Wie denk je prinses?" ,vroeg de onbekende handenman.
Ik herkende zijn stem en wist meteen wie het was, alleen was ik niet zo blij dat hij het was.
"Wat wil je Jayden?",zei ik geïrriteerd terwijl ik zijn handen van mijn gezicht haal en me omdraai.
"Dat weet je best, prinses."
Ew waarom noemt die sukkel mij prinses?
"Nee sorry, ik weet het niet. Zou jij het mij even willen zeggen?",zeg ik bijdehand terug.
Hij grijnsde zijn oh-je-wilt-het-dus-zo-doen-grijns, die tussen haakjes werkelijk adembenemend was, en zei dan:"oh prinses, ik wil jou in mijn bed. En ik zal je erin krijgen!"
Ughh! Alweer dat ge-prinses! Ik moest moeite doen om ervoor te zorgen dat mijn hand hem geen klap recht in zijn gezicht gaf.
Hoe graag ik hem ook wilde slagen.
"Nee, dat ga je niet! Ik ben niet zo iemand die je direct voor je voeten werpt. ", zeg ik terug.
Waarom is hij zo irritant?
"We zullen zien dat zelfs jij voor me valt. Iedereen valt voor mij."
Ha mocht hij willen!
Jayden
Ik zetten een stap terug waardoor er wat meer afstand was tussen ons.
Kato was een chick met pit.
Daar hield ik wel van. Ze zei wel dat ze niet voor me zou vallen, maar ik zag haar kijken naar mijn lichaam.
Mijn gymshirt spande wat, zodat je goed mijn arm-,buik- en borstspieren kon zien.
Toen ze door had wat ze deed keek ze terug omhoog en ik zag dat haar wangen lichtjes rood werden. Wat was ze schattig als ze bloosde. Ik stuurde een knipoog in haar richting en liep toen naar de groep waar nu iedereen, behalve een paar die expres te laat waren, stond.
Ik stond samen met Liam en Dylan ergens vanachter waar ik een goed uitzicht had op Kato haar kont.
De gymleraar begon wat uit te leggen, over dat we gingen beginnen met voetbal, en maakte daarna de groepjes.
Ik zat bij Kato. Dit kon nog eens leuk worden.
Kato stond over me bij de aftrap. Haar ogen ontmoette even de mijne maar toen schoten ze alweer door. Het spel begon en we liepen al meteen naar de goal. Kato haar tong stak een stukje uit haar mond wat er best wel schattig uit zag.
Nee, stop Jayden. Denk niet zo! Je wilt haar alleen in je bed. Meer niet.
JE LEEST
When the badboy wants the good girl.
Romance"Ik weet dat je me wilt" ,zeg ik terwijl een arrogante grijns mijn gezicht op kruipt. "En wat als je ernaast zit?" "Doe ik niet." Kato trekt een wenkbrauw op. "Jawel doe je wel. En laat me nu door Jayden! Ik moet naar de les!" Ze doet een stap opz...