Iedereen bedankt om shipnamen de verzinnen, ze waren allemaal super leuk! Maar helaas kaner maar 1 winnen
EN DE SHIPNAAM IS GEWORDEN:
DUM DUM DUUUUUUM......
KAYTEN!
--------------------------------
JaydenWat dacht die jongen wel niet? Ik ging naast Kato zitten. Niet 1 of ander raar kind dat mega hard stinkt. Het ergste is nog dat stinkie helemaal hotteldebottel is van Kato. Een gevoel van opluchting stroomde door mij heen wanneer ik zag dat ze het niet leuk vond dat hij naast haar zat. Dan moest ik maar de Prince Charming zijn en haar van hem redden, niet?
Snel stapte ik op ze af en Stuart, die lomperik, had nog helemaal niets door. "Daar-",zei ik terwijl ik wees naar de plek waar hij zat:"-ging ik zitten",maakte ik mijn zin af. Stinkie draaide zich nu pas om en ik zag een beetje angst door zijn ogen flitsen. "J-jammer d-dan."
Oh nee. Het is gebeurd. De schoolnerd heeft een grote mond gekregen en als er iets is waar ik niet tegen kan, zijn het wel mensen met een grote mond. (A/N MEGA MINDY!) Behalve bij Kato, bij haar kan ik het hebben. Daardoor werd ik juist geïnteresseerd in haar.
Ik zuchtte dramatisch. "Nee, jammer voor jou want jij gaat nu opzouten!",siste ik hem toe. Ik wist dat ik zeer intimiderend kon overkomen en op zo'n momenten is het best wel handig. De arme jongen deed bijna in zijn broek van de schrik.
Tja, niet mijn probleem.
Hij krabbelde snel overeind en ging een paar rijen verderop zitten, eindelijk. Kato keek me bedenkelijk aan, maar zei niks toen ik ging zitten op de plaats naast haar.
Kato
Ik vond het maar een beetje raar wanneer Jayden naast mij kwam zitten. Niet dat ik het erg vond, moest ik tenminste niet meer de hele tijd die vreselijke stank ruiken. Echt waar, volgens mij ruikt er niemand in de wereld zo vies als Stuart. En als je denkt dat je iemand kent die nog slechter ruikt: IK GELOOF JE NIET.
Na een kwartier begon ik al in te dommelen en het duurde niet lang voor ik diep in slaap viel. Ik moest mijn slaap inhalen en nee ik ga niet vroeger slapen, dat is tegen mijn regels in.
Ik werd wakker door de bus die met een grote schok dat stilstand kwam. Waar heeft die chauffeur zijn rijbewijs gehaald, in de supermarkt? Slaperig wreef ik in mijn nog vermoeide ogen. Wacht eens even, hoe is mijn hoofd op Jaydens schouder terechtgekomen? En hoe is zijn hoofd op mijn hoofd gekomen?
---------------------------------die nieuwe update is zoooo irritant ik verwissel mij altijd met de opslaan-knop en de publiceer-knop... Maar nu is het wel af! Sorry dat het niet lang is, maar met de examens heb ik echt geen tijd om te schrijven!
Weet dat ik het ook echt geweldig vind als jullie reacties plaatsen! Serieus, ik ben echt blij dat jullie mijn boek goed vinden xxx
JE LEEST
When the badboy wants the good girl.
Romance"Ik weet dat je me wilt" ,zeg ik terwijl een arrogante grijns mijn gezicht op kruipt. "En wat als je ernaast zit?" "Doe ik niet." Kato trekt een wenkbrauw op. "Jawel doe je wel. En laat me nu door Jayden! Ik moet naar de les!" Ze doet een stap opz...