Ik heb een klein beetje Italiaans gebruikt in dit hoofdstuk!! De vertaling staat er steeds onder en alvast sorry voor als het grammaticaal niet helemaal correct is, ik heb Google translate moeten gebruiken! ;)
Voor de duidelijkheid: ik heb geen enkel idee hoe het er op een universiteit aan toe gaat, dus heb ik maar wat bedacht!!! Het is dus fictie!!
Geniet van het lange hoofdstuk! ;)
---------------------------------Samen op vakantie
Jayden
Kato en ik zijn al bijna 2 jaar samen en we zitten allebei op de universiteit. We zien elkaar minder, maar nog steeds vaak. Deze zomervakantie gaan we voor het eerst samen op vakantie, naar het buitenland. Het heeft heel lang geduurd voor we een land vonden dat we beiden leuk vonden en dat een goed hotel en zo had.
Italië was uiteindelijk de bestemming geworden.We vertrokken om 7 uur in de avond met het vliegtuig en ik had nog niks in mijn koffer gestopt.
Mijn vriendin had waarschijnlijk haar valies al helemaal ingepakt + 2 keer nagekeken of ze alles wel had. Wat moest ik eigenlijk allemaal meenemen? Mijn moeder had speciaal een lijstje gemaakt omdat dit de eerste keer was dat ik alleen mijn spullen moest pakken, normaal legde zij alles klaar en gooide ik het gewoon in mijn koffer. Deze keer gaat dat niet, want ze is voor haar werk in Amerika en mijn vader heeft er nog minder verstand van dan ik.
Wat moet in mijn koffer?:
-2 lange broeken
-2 zwembroeken
-7 t-shirts
-5 shorts
-1 paar slippers + 1 paar nette schoenen (gympen doe je aan in het vliegtuig)
-toilettas met tandenborstel, tandpasta, beker in.
-minstens 7 paar boxers ;)
-2/3 grote handdoeken
-2/3 kleine handdoeken
-4 à 5 paar kousen
-3 hemden (voor het diner)
-een das (misschien)Handbagage:
-telefoon
-oplader
-geld
-dingen om te doen in het vliegtuig
-kauwgomVeel plezier! En doe Kato de groetjes van mij. :) xxx
Ik moest even lachen om het laatste. Mijn moeder en Kato zijn ondertussen goede vriendinnen geworden. Minstens 1 keer per maand gaan ze samen iets doen: uiteten, shoppen ... Ik ben blij dat mijn vriendin zo goed met mijn ouders overeenkomt, want ja, ook mijn vader vindt Kato echt ge-wel-dig. Ze heeft zoiets rond haar, waardoor je haar wel leuk móet vinden.
Na een uur had ik alles in mijn koffer gepropt. Ik zal er waarschijnlijk straks spijt van hebben wanneer ik niks terugvindt omdat alles door elkaar ligt, maar dat zijn zorgen voor later.
Ik keek even op mijn gsm en zag dat ik een gemiste oproep en 3 berichtjes had van Kato. Haar contactnaam komt van een inside mopje, want in werkelijkheid is ze een magere spriet.
Dikkie👅: Vergeet je paspoort niet x
Dikkie👅: En zorg dat je me op tijd komt ophalen
Dikkie👅: !!!!
Fijn dat de persoon waar ik mijn leven mee wil doorbrengen zoveel vertrouwen in mij heeft. Ik ben echt ontroerd.
Niet dus.
Kato
Ik had echt het gevoel alsof ik dingen ging vergeten. Ik had Jayden ook al een paar berichten gestuurd, gewoon voor de zekerheid.
JE LEEST
When the badboy wants the good girl.
Romance"Ik weet dat je me wilt" ,zeg ik terwijl een arrogante grijns mijn gezicht op kruipt. "En wat als je ernaast zit?" "Doe ik niet." Kato trekt een wenkbrauw op. "Jawel doe je wel. En laat me nu door Jayden! Ik moet naar de les!" Ze doet een stap opz...