Hoofdstuk 27

15.2K 594 94
                                    

Jayden

Ze was zo schattig, hoe ze daar stond. Haar mooie bruine ogen stonden een tikkeltje onzeker en er kwamen lichte blosjes tevoorschijn op haar wangen wanneer ze niet wist wat ze moest zeggen.

Toen ze op haar onderlip begon te bijten kon ik mij niet meer inhouden. Ik moest haar gewoon kussen. Het leek of haar lichtroze-zeer zoenbare-lippen mij riepen.

Dus deed ik wat ik eigenlijk sinds de dag dat ik haar ontmoette al is wilde doen. Ik kuste haar en het voelde geweldig. Eerst was ze licht geschokt, maar toen ze over de shock heen was begon ze me terug te kussen. Haar handen grepen naar mijn haren en begonnen erdoor te woelen.

Mijn duimen streken zachtjes over haar wangen. Mijn ene hand liet ik naar beneden glijden, naar haar onderrug en drukte haar nog dichter tegen mij, als dat nog mogelijk was. Onze lippen bewogen synchroon, maar toen ik om toegang vroeg met mijn tong, trok ze opeens terug.

Verwilderd, met grote ogen en licht opgezwollen lippen keek ze me aan. Vragend keek ik haar aan. Had ik iets verkeerd gedaan.

"S-sorry",stamelde ze en liep langs mij heen het lokaal uit.

Oh neen hoor, ze gaat nu niet zomaar weglopen! Ik pakte haar hand en trek haar terug. Omdat ze het niet had zien aankomen, botste ze tegen mijn borstkas waardoor haar wangen nog een donkere kleur roder kleuren.

Met haar mooie bruine ogen waar ik zou in kunnen verdrinken als ik er te lang in staar, kijkt ze naar me op.

"Wat?",vraagt ze met zachte stem.

"Niet weglopen alsjeblieft",smeekte ik haar.

"Waarom niet? Het is niet dat ik zo speciaal ben." Het laatste zegt ze met een zuur gezicht.

Man, wat had ze het fout. Ze was zó speciaal, voor mij. Ik wilde helemaal niet dat andere jongens haar speciaal vonden! Alleen die gedachte dat andere jongens haar zouden willen laat mijn bloed koken. En het ergste van alles is nog, dat ik niet eens weet waarom ik het niet wil.

Ik krijg geen gevoelens, toch?

Ja, ik wil graag bij haar zijn, haar nog eens kussen, ik wil-besef ik nu pas-de enige zijn die haar kust, haar laat blozen ...

Fuck, ik heb wel gevoelens gekregen.

---------------------------------

Oké dit was echt moeilijk om de beschrijving van de kus te schrijven!!! Dus sorry als het niet zo goed is... :/ ik wilde het eerst nog niet publiceren, maar ik dacht:'het is toch al af, dus waarom zou ik het nog niet publiceren'

Voor al de mensen die trouwens vragen voor langere hoofdstukken:de meeste lezers vinden korte hoofdstukken met minder tijd er tussen leuker, anders duurt het langer voor ik een hoofdstuk kan publiceren! :)

When the badboy wants the good girl.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu