İlk bölüme hoş geldiniz.
Whatsapp Kanalı: FARK OF DARKNESS~(Bir Yazar İşte)
Hemen bölüme geçebilirsiniz. Umarım beğenirsiniz.
İYİ OKUMALAR CANLARIM BENİM.
!!!! BURAYI GEÇME SEVGİLİ OKUR!!!!!!! İLK BÖLÜMLER BİRAZ SIKICI OLABİLİR. İSTEYENLER 4,7,8 ve 10.BÖLÜMLERİ OKUNDUKTAN SONRA 11.BÖLÜMLE BAŞLAYABİLİR!!!!
YİNE DE TAM OKUMAK İYİDİR! DAHA ÇOK ERGEN TAYFAYI(Yanlış anlamayın dostlarım) YANSITMAYA ÇALIŞTIĞIM İÇİN SIKICI GELEBİLİR AMA ELBETTE AKSİYON DOLU BÖLÜMLER GELECEKKK!!
İLK BÖLÜMLERE GÖZ UCU İLE BAKMANIZ YETERLİ!!!!
...
✨
Arkadaşlarla oturuyorduk.
Bu arada ben Anka Altınışık.
Yeni bir dizi başlayacaktı ve ilk resmi fragmanı görmüşler. Başrolü arkadaşlarım yere göğe sığdıramamıştı. Bense böyle şeylerle pek bakmazdım, sadece izlerdim.
Eve attım o gün kendimi yorgun argın. Odaya kapandım. Dinlenmek için bunu hep yapardım. Ailemde anlayış gösterirdi, Rahatsız etmezlerdi beni. Anlayış diyebilirsek o şeye tabi... Tabi evde yok gibiydim o ayrı bir durum.
Yatağıma uzandım ve bu yeni dizinin yayınlanan fragmanına bakmaya karar verdim. Önce süpriz mi olsa diye düşündüm. Çünkü ilk fragmanı izlersem sonrasında ne olacağını çok iyi tahmin ederdim ve kendi kendime bile spoiler verirken bulurdum kendimi. O yüzden bakmaktan vazgeçtim.
Müzik açtım ve dinlemeye başladım, sonra bizim grup mesajlaşmaya başladı. Canım sıkılıyordu hemen konuşmalara girdim,
~TIMARHANE ŞART GRUBU~
Bacım_su: Anka baktın mı fragmana?
Toprağım⚽: Evettt baktın mı?
Bücürüğeeemmm: Herkes bakmasını bekliyor herşey sana bağlı yorum yapp!
Siz: Aaa ne diyosunuz? bu kadar mı merak ettiniz? Bakmadım tabiki ve şimdi biraz inada bindi de bakamayacağım.
Bacım_su: Aaaa seni keserim! İzle ve yorum yap çabuk.
Siz: Nayııırrrr nolamazzzz.
Toprağım⚽:Offffffff gıcık bu kız.
Siz: Öyleyim:))))
Bücürüğeeemmm: Vay be öyle olsun.
Siz: heh:)
Dedim ve konuşmadan çıktım. İyiden iyiye merak etmiştim. Ama bu iş inada binmişti. Ayrıca halimize aşırı gülüyordum. Bizim yaşımızdakiler çağ atlarken onlar bir fragmana takmıştı.
Evet. Gülünücek haldeydik.🖤
Ertesi gün okula gittim. Liseye yeni başlamıştık. Yani dokuzuncu Sınıftık. İyi bir okula puanla girmiştim ve proje sınıflarına kabul edilmiştim.
Arkadaşlarım ise ortalama başarı puanı ile girmek zorunda kalmıştı.
Sınıfa girip eşyalarımı bıraktım. Hemen kantine indim. Çünkü bizimkiler orda olurdu hep.
"Selamm kızlaaarrr." Demez olaydım. kendimi Kaçarken buldum. Ya bi insana zorla bişey izletilmez yaaaa.
VE YAKALANDIM.
"Yaaa hayıır olmaaz izleyemem. Hem niye ısrar ediyosunuz?" dedim.
"Bakalım burdada tahminlerin doğru çıkıcak mı diye ısrar ediyoruz." dedi Kübra.
"Ya abi ama bir insan bu nedenden kurban edilir mi? ben bilerek izlemiyorum fragmanları ki tadı kaçmasın." dedim isyan eder gibi.
"İzliyeceksin Anka, kurtuluş yok." Merve söze girmişti.
Ve izletmeye başladılar. Şimdi üstün zekalıysam benim suçum ne?!!
Bi anda kahkahalara boğuldum. Öve öve bitiremedikleri başrol oyuncusunda tipte yok ki!
"Sen niye gülüyorsun?" diye sordu Nisa.
"Öve öve bitiremediğiniz başrole gülüyorum! Ayy." dedim ve dolu dolu bir kahkaha patlattım.
"Ya sen neyi beğenirsin ki zaten?" Merve zekasını konuşturdu...
"Ben şuan başarıyı seviyorum sadece. O yeter bana." dedim.
Okulu da dalaavereyle bitirdik o gün. Eve gittiğimde uyudum. Ama uyuyunca bir dee ne göreyim?! LAN BURDA DA MII??
✨
...
.BÖLÜM SONU.
İlk bölüm nasıldı?
Umarım beğenmişsinizdir.
İleriki bölümler güzel olacak....
✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlenmiş Aşk 💫❤️🩹🧡
Teen FictionKaçamayacağımız, imkansız dediğimiz bir aşkın içine çekildik. Birimiz rüyasındaki kıza diğerimiz ekrandaki çocuğa. Sonra bir gün büyüdük. Ben Milli İstihbarat Teşkilatından Anka Altınışık. O ise ünlü oyuncu Ateş Akay. Acılarımız olacak fakat yı...