77.Bölüm(Özgürlük)

14 2 0
                                    

Selamün aleykümmmm. Herkese merhabalar. Bölüme geçmek için acele edin evet.

Fakat öncelikle şunları söylemek istiyorum.

Onların zamanında olmasa da bizim zamanınızda Ateş Akay'ın doğum günü. İyi ki doğdun Ateş Akay. Hayatıma girdiğin için teşekkür ederim. Senin gibi bir karakteri yazmaktan gurur duyuyorum. iyi ki doğdun canım evladım. Güneş gözlerinle bize ışık tutmaya devam edersin umarım. Seni seviyoruz.

İYİ OKUMALAR.

...

BÖLÜM ŞARKISI: Yine Yeni Yeniden~Manga

İyi dinlemeler.

...

"Evet Banshie. Akşam bekliyor olacağız." dedim bozuk bir İspanyolca ile. Sonuçta ben şuan bir Rustum değil mi?

Ses değiştirme işi benim için çok kolay bir görevdi. Telefonu kapattım ve ekibe döndüm. "Yemi yuttu." dedim.

"Şimdi arkadaşlar. Bu çok önemli bir operasyon. Hata yapamayız. Yaklaşık bir yıldır Doğukan Karay'ı yakalamaya adanan ekibiz. Yavaş yavaş sona yaklaşmış bulunuyoruz. Doğukan Karay'ı alırsak elimize Murderous hakkında daha net bilgiler geçecek. Böylece sıradaki hedefi daha rahat avlayabileceğiz. Ekip Ayyıldız size güvenimiz tam." dedi Başkan.

Gerçekten Doğukan Karay'ın sonu geliyordu.

"Anka ekibin başkanı olacak yine. Hepinizin yüzünde maskeler olacak. Bir sürü istihbarat ajanı orda olacak. Dizaynını Ali ile oluşturduk. Gözden geçireceğiz birazdan. Hepsini iyi yerlere gizledik. Arkanızda da koruma gibi görünen yirmi üç kişi olacak. Bizim ekiple yirmi dokuz kişi. Bu operasyonda saha da rol alacaklar tabi ki Anka, Bora, Ali, Sinan, Ege ve Zehra. İçerden Arzu yönetimde. Operasyon dışı olanlar ise doğal olarak Sude, Su, Eren, Reyhan ve Ateş. Ege aracın içinde bulunacak. Yaralanmalara karşı. Diğerleri yapacaklarını biliyor. Silahlarınızı doldurun ekip. Operasyon şuanda başlıyor!" dediğinde başkan hep bir ağızdan konuştuk.

"Emredersiniz başkanım!"

🖤

Ben hazırlanırken Ateş yanı başımda oturuyordu. Hazırlanmak dediğim de silah yerleşimi yapıyordum. Siyah botlarımın içine çakı ve cep boy bir silah koydum. Özel dikim botlar bunlar tabi... Deri, siyah bol pantolonumu düzelttim. Üzerime kabanımı geçirmeden önce arkama canım silahım Kara'yı yerleştirdim. Kabanın iç cebine bir çakı yerleştirdim. Ardından bir silah daha.

Türkiye'nin cephaneliği gibi gezeceğim evet.

Yedek şarjörleri de hallettikten sonra susturucuyu silaha taktım. Hedef şaşırtırdım sonuçta.

Sonra kabanı giydim. Baştan aşağı siyah olmuştum resmen. Arzu'nun getirdiği sarı ve uzun saç telleri olan peruğu nasıl yaptım bilmiyorum ama bir şekilde şalımın üstüne ayarladım. Maskemi yüzüme taktıktan sonra bir şapka geçirdim kafama. Yüzünü iyice örttüm.

"Nasılım ama?" diyerek Ateş'e döndüm.

"Benliğini yok eden ve kapkara gözlerine meydan okuyan o sarı peruk harici, harikasın her zamanki gibi." dedi.

Peruktan gerçekten memnun olmamıştı. Sanki kendi saçımı görmüştü de...

Kıvırcık saçlarını karıştırdım.

Ünlenmiş Aşk 💫❤️‍🩹🧡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin