Yeni bölüm devran
Tempoya devam.Dmndnd kafiyeli olsun diye yapmıştım. Pek olmadı sanki dkdkdk.
İYİ OKUMALAR.
...
BÖLÜM ŞARKISI: NKBİ~Güneş.
İyi dinlemeler.
...
✨
Çalan telefonum ile sohbet bölündü. Annemin aradığını gördüğümde hemen açtım ve köşede konuşmaya başladım.
"Efendim anne?" diyerek girdim.
"Kızım baban yarın gelsin diyor." dediğinde anlık kalbim durdu.
"N-neden?" salak gibi konuşuyorum şuan.
"Bir dağda kurt ölmüşte. Tövbe estağfurullah bu çocuk beni öldürecek. Kızım sen evlenmiyor musun? Çocuğu söyledim Anka ile konuşacağım diyor." dediğinde yüreğim ağzımda atmaya başladı.
"Anne beni öldürmeyecek değil mi?" diye sordun.
"Bok bok konuşma Anka." dediğinde kahkaha attım.
"Ne dedim sanki ya? Allah Allah." dediğimde annemde güldü.
"N'aptınız? Evi temizleyebildiniz mi?" diye sordu annem.
"He he bitti bütün işler. Eşyaları bile dizmişiz ha." dedim.
"Dinlenin o zaman. Yemeklerini de ye. Kızlara selam söyle." burda tek kızlar yok ama sen bilirsin anne.
"Aleyküm selam." dedim ve kapattı annem.
Klasik annem. Yüzüme kapatmayı çok seviyor bu kadın.
Kızlara döndüm. "Annemin selamı var." dedim. "Ayrı bir parantez açayım sadece kızlara." dediğimde güldük.
"Aleyküm selam." dediler hep bir ağızdan.
"Ay aşkolar ne güzeldi yemekler." dedi Naz.
Yemeği de yemiştik.
"Benim Su'yum güzel yapar." diyerek Su'nun yanağından öptü Sude.
"Harbiden eline sağlık kanka." dediğimde Reyhan da beni destekledi.
"Yanlız hanımlar, o yemekte benim de payım var." dedi Eren. "Ayrıca karım elden gidiyor resmen. Sudeciğim benim karım o yanlız." dediğinde Sude buda gay kesin der gibi bir bakış attı.
"Ay cotum." dedi Reyhan.
"Siktir git ulan. Senden önce biz vardık." dedi Sude.
"Kız haklı beyler dağılın." dedim.
"Çok haklı bir noktaya değindin sevgilim. Benim çok uykum geldi, yorgunum falan en iyisi dağılalım biz." dedi Ateş.
"Şuan sende Ceyhun'ın piç gülüşü var enişte." dedi Su.
"Ceyhun kim pek sevgili karım?" diye sordu Eren.
"Eski sevgilim." dedi Su şakasına.
"Ne?" diyerek gözlerini kocaman açmak gibi bir tepki verince Eren, Su kahkahaya boğuldu.
"Ceyhun bizim eski kanka- ay ne diyorum ben? Eski müdür yardımcılarından biri." dedim.
"Oluyor mu böyle?" diye sordu Eren.
"Oluyo oluyo." dedi Naz. "A ben size şeyi anlattım mı?" diyerek Mert'e döndü. "Islak Mert'i." diyerek kahkaha attı.
Mert ise dik dik ona bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlenmiş Aşk 💫❤️🩹🧡
Ficção AdolescenteKaçamayacağımız, imkansız dediğimiz bir aşkın içine çekildik. Birimiz rüyasındaki kıza diğerimiz ekrandaki çocuğa. Sonra bir gün büyüdük. Ben Milli İstihbarat Teşkilatından Anka Altınışık. O ise ünlü oyuncu Ateş Akay. Acılarımız olacak fakat yı...