Yeni bölüme hoşgeldinizzz. Önceki bölüm nasıldı ama? Neyse, bence yeni bölüme geçmelisiniz.
WP KANALI: DARK OF DARKNESS~(Bir Yazar İşte)
İyi okumalar.
...
BÖLÜM ŞARKISI: Zor(Enstrumantal=sözsüz) ~Anıl Berke
İyi dinlemeler.
...
✨
Eren çıktığında çok önemli bir şeyi unuttuğumuzu o an farketmiştim.
Su Eren'in kafasında testi kırmayı unutmuştu. Ay ne kafası?! Tabi ki bizim müminler götünü kaldırıp gitmeyi düşünmediği için iş bana kalmıştı.
Eren'i aradım ve nerdeyse orda durmasını söyledim. Bizim çocuklarla dışarı çıkıyorlarmış meğer... Hemen peşlerinden gittim.
Görüş açıma Ateş, Mert, Ege ve Bora da girmişti. Bunla hangi ara bu kadar yakın olmuştu Borayla? Hala çözemiyordum. Beni görmemişlerdi. Adımlarımı yavaşlatıp yürürken Eren'e seslendim.
"Eren! Gel lan buraya!" dedim. Hepsinin bakışları benden tarafa döndü.
"Buyur yengeciğim." dedi.
"Şimdi biz şeyi unuttuk yengesinin gülü..." dedim.
"Neyi?" dedi merakla.
"Kafanda testi kıracaktık. Ay ne kafası ya?! Testi kırma olayı... Zıkkım işte ben de hiç anlamam şunları. Yani XY Kramazomlu beynin hala algılamıyor sanırım? Bu elbiseyle ben niye senin peşinden geliyorum?!" dedim.
"Kısaca, "siktir olup gel diyorsun" yenge?" dedi.
"Anlamışsın lan. Hadi düş önüme..." dedim Eren'e. Sonra Ateş'e döndüm. "Siz de buralarda takılın. Eren'i çıkardıktan sonra alıp götürürsünüz canım." dedim.
"Peki güzelim." dedi.
"Yengem ya..." dedi Ege beni göstererek. "Nasıl da otoriteyi sağlamış. Yürü be yenge! Arkandayım." diyerek devam etti. Bora ve Mert pişmiş kelle gibi sırıtırken, Ateş çok güzel sırıtıyordu.
Adamın sırıtması bile karizmatik ya...
Güldüm. "Eyvallah." dedim cevaben. Sonra hala yanımda dikilen müstakbel enişteme baktım. "Enişte..." dedim.
"Efendim, eniştesinin gülü?" dedi az önce benim taklidimi yaparak.
"Sen hala burdamısın?! Yoksa Su ile Gökçen evlenecekte, damat Gökçen de benim mi haberim yok?" diye sordum.
"Ha... Doğru. Ben kaçtım beyler." dedi Eren.
Eren sonunda yürümeye lütfettiği zaman peşi sıra gittim. Sonunda içeriye girdiğimizde Eren'i hemen bir sandalyeye oturttular. Su elinde testi ile Eren'in yanına kadar geldi ve etrafında dönmeye başladı.
Umarım kafasında kırar o testiyi. Nasılda en iyi baldız olduğum belli oluyor ya...
Helal bana.
Su Eren'in başında dönüyordu. Bi kıramamıştı açıkçası...
Kırdığında Eren'in derin bir oh çektiğine emindim.
🖤
Halay çekmekten, horon tepmekten ayaklarımın tabanı sızlıyordu. Ulan operasyonlarda bu kadar ağrımıyordu bir yerim. Artık nasıl tepindiysek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlenmiş Aşk 💫❤️🩹🧡
Roman pour AdolescentsKaçamayacağımız, imkansız dediğimiz bir aşkın içine çekildik. Birimiz rüyasındaki kıza diğerimiz ekrandaki çocuğa. Sonra bir gün büyüdük. Ben Milli İstihbarat Teşkilatından Anka Altınışık. O ise ünlü oyuncu Ateş Akay. Acılarımız olacak fakat yı...