Geçen bölümü bir daha okudum ve bir daha sövdüm o manyak herife. Neyse bölüme geçebilirsiniz.
İYİ OKUMALAR.
...
BÖLÜM ŞARKISI: Lan~Mabel Matiz'in Cover'ı ile dinleyin!!!
İyi dinlemeler.
...
✨
Dün o kadar hızlı geçmişti ki ne bitti ne başladı anlamamıştım açıkçası. O pislik herifi hastaneye sevk edeceğimiz sırada ayılmıştı.
Nasıl olmuştu bende bilmiyorum. Gayette sağlam vurmuştum.
Fakat tekrar bilinci kapandı. Çünkü Reyhan Çınardan hayatının dayağını yedi. Tecavüz ve taciz olaylarına katlanamıyor.
Kim katlanabilir ki?
Ben olayın şokunu atlatmaya çalışırken Naz beni bir anda gelip almış ve zorla alışveriş merkezine sokmuştu. Bir sürü yer gezmiştik ve bana bir elbise seçmiştik.
Naz yeşil bir elbise bulmuştu. Soft bir yeşildi ve açıkçası çok hoşuma gitmişti. Omuz kısmında küçük taşlar vardı ve zarif duruyordu. Hafif tüllü yapısı ve hafif balon kol dizaynı hoşuma gitmişti.
Tam benlik bir elbiseydi. Ayrıca Naz'dan bana hediyeydi. Çok fazla zorlamış ve bana o almıştı elbiseyi.
Daha doğrusu tam ödeyeceğim sırada beni yere itmiş ve kendisi ödemişti. Sonra parayı zorla vermeyeyim diye bir süre koşuşturmuştu.
Yakaladığımda götümüzden soluyorduk ikimizde.
Şuan ne yaptığımı soracak olursak, kısır yapıyorum.
Şaka gibi.
Annem isteme günü menüsü çıkardı ve biz amele gibi çalışıyoruz.
Çalışıyoruz derken kızlar da burada.
Su patates salatası yaparken Gökçen börek hazırlamakla meşguldu. Sude browni kek ile ilgileniyordu. Reyhan'ı ise markete yollamıştı annem.
Şaka gibi.
"Ay aşkolar tuzu uzatın." dedi yerde gariban gibi annemle sarma saran Naz.
"Al aşkom." dedi ve tuzu uzattı Sude.
Yarabbel alemin nedir benim çektiğim? Ayrıca daha işim vardı. Fırına tavuk atmak gibi mesela... Daha poğaça da vardı.
Sanırsın ordu doyuruyor kadın!
Üstüne canım abim Bora'yı da erkek tarafına kaptırmıştık annem yüzünden. Bildiğin yollamıştı benim canım abimi.
Ablam ise geldiğinden beri oturuyordu. Bana bakıp bakıp sırıtıyordu. Sanırım yılların intikamıydı bu.
"İmdat diye bağıracağım şimdi!" isyan etmeye başlamıştım çünkü haklıydım.
"Görende benim istemem var zannedecek. Az laf, çok iş MİT'çi hanım." dedi Gökçen böreği bırakıp çıkan bulaşıkları yıkamaya koyulurken.
"Ya ben nerden bileyim isteme için ordu yemeği çıkartacağız!" dedim sitemle.
"Aç mı kalsınlar Anka?" diye sordu annem.
"Aç kalsınlar ya!" dedim hınçla dönerken.
"Aptal kızım benim." dedi annem ayıplar biçimde. Bu kadının en büyük hobisi beni zorbalamak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlenmiş Aşk 💫❤️🩹🧡
Teen FictionKaçamayacağımız, imkansız dediğimiz bir aşkın içine çekildik. Birimiz rüyasındaki kıza diğerimiz ekrandaki çocuğa. Sonra bir gün büyüdük. Ben Milli İstihbarat Teşkilatından Anka Altınışık. O ise ünlü oyuncu Ateş Akay. Acılarımız olacak fakat yı...