Multimedya: Canım arkadaşımın hatıra çizdiği resim✨💙💗💖
Selammm yine ben ÖXNNXNCN çok bölüüm atamıyorum kusura bakmayın. Bazen ilham perilerim kaçıyorda. Ayy Ateşin gördüğü rüya MXNCNNCNX. Çok garip oldu böyle. Neyse sizi daha fazla tutmak istemem. İyi okumalar. Yıldızımızı boyamayı unutmayalım lütfen ❤
...
✨
Anka sabah olduğunu fark ederek yattığı yerden doğruldu. Güneşin ışıkları üstüne vuruyordu. Karşısında ise insanı gerçekten mutlu eden o tablo...
Arkadaşlarının hepsi bir yerde uyuyordu ve gözünün önündeydi. Aynı mutlu aile tablosu gibiydi. Ne kadar tamam hissetede aslında artık yarımdı. Çünkü Sevdiği uzaklardaydı... Ona göre uzaktı işte...
🖤
AYLAR SONRASI...
(Anka Altınışık)
Kısa bir tatildeydik ve kızlarla buluşacaktık. Kıyafetlerimi giyip, aynanın karşısına geçmiştim. Üstümde beyaz bir gömlek vardı gömleğin altına siyah badimi giymiştim. Altımada siyah bol bir kot pantolon giyip kombinimi tamamlamıştım. Kolyemi taktım ve daha başımı yapmadan son bi kez aynaya baktım.
Oldukça güzel duruyordu kıyafetlerim. Siyah şalımı yatağın üstünden alıp bağladım. Artık hazırdım. Converselerimi de giyip evden çıktım. Sahile gidicektik. Bize uzakta olsada gidicektik. Yani en azından gitmeye çalışıcaktık ki büyük ihtimalle bir kaçımız oraya ulaşmaya çalışırken kaybolucaktı. İnşallah öyle birşey olmazdı. Bide onla hiç uğraşamazdık. Metro istasyonuna geldim. Metro geldiğinde bindim hemen. İnsanlar önce çıkanlara izin vermiyordu. Bu çok yanlıştı ve nefret ediyordum. Kendimi içeriye attım ve kulak üstü kulaklığımı kafama taktım. Rastgele bir müzik açtım.
Hayallere daldım. Artık hayallerimi süsleyen ışık oydu. Belki hislerim çok yeniydi ama o içime sanki çok uzun bir süre önce taht kurmuştu. Kalbimin ritimleri ise tamamen değişmişti. Kaç aydır geceleri onu düşünüp düşünüp uyuya kalıyordum. Herşey gerçekten değişmişti. Bazen nefessiz kalmışım gibi hissediyordum. Bazen bağırımda bir mızrak. Bunlara rağmen sabredicektim. Allah sabredenlerle beraberdir. Onu elbet bulacaktım. Geldiğimi farkedip hızlıca toparlandım ve çıktım. Sahile doğru yürümeye başladım. Bir anda arkamdan sırtıma bir darbe indi.
Ahhhh
Kahretsin sırtım...
"Hello çimenimmmmmmmmmm." diye atılmıştı Merve arkamdan. Ne istiyordu bu beni öldürmek mi istiyordu?!
"Ya napıyorsun öldürmeye teşebbüsten içerde yatarsın bak!" Diyince sırıtmaya başladı tam dayaklıktı ama bizim eğlence anlayışımızda bi nebze böyleydi herşeye rağmen şüphesiz çok sevdiğim insanlar arasındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlenmiş Aşk 💫❤️🩹🧡
Teen FictionKaçamayacağımız, imkansız dediğimiz bir aşkın içine çekildik. Birimiz rüyasındaki kıza diğerimiz ekrandaki çocuğa. Sonra bir gün büyüdük. Ben Milli İstihbarat Teşkilatından Anka Altınışık. O ise ünlü oyuncu Ateş Akay. Acılarımız olacak fakat yı...