61.Bölüm(Okul)

10 4 0
                                    

Yeni bölüm gelmiş.

İYİ OKUMALAR.

...

BÖLÜM ŞARKISI: İnternational~Russ Millions&Uzi

İyi dinlemeler. Niye böyle bir şarkı koydum bende bilmiyorum. Bölüme uygun bir şarkı aklınıza gelirse yorumlarde belirtin. O şarkıyla okuyabilirsiniz.

...

"Baya gezmişsiniz Su hanım." dedim Su'ya.

İçeri geçip oturduktan sonra yaptıkları tatilden bahsetmişti Su. Açıkçası gayet mutlu ve yenilenmiş görünüyordu.

"Ben evde otur otur sıkıldım. Birşeyler yapalım. Ama lütfen kafeye falan gitmeyelim. Sıktı oralar." dedi Gökçen.

"Evet bir yerlere gidelim." dedi Sude onu destekler bir biçimde.

O an aklıma bir fikir geldi.

"Eski okulumuzu ziyarete gidelim. Sevdiğimiz hocaları falan görürüz. Uzun süredir gitmemiştik. Kaç sene oldu gitmeyeli?" diye sordum.

"İki üç sene olmuştur." dedi Su.

"Gidelim o zaman." dedi Reyhan.

"Naz'ı da arayalım mı?" diye sordu Su.

"Aynen oda gelsin." dediğimde herkes onayladı. Yeni planımız belliydi.

🖤

Okuduğumuz lisenin kapısının önünde durduğumuzda içimde bir kıpırtı olmuştu. Güvenlikle konuşup içeri girdik.

Bahçedeki çocuklara baktım. Bir zamanlar böyle küçüktük işte... Zaman gerçekten ne hızlı geçmişti. Hayalleri olan o gençten, hayallerini gerçekleştirmiş biri olmuştum.

Merdivenlerden çıkarken yıllar öncesine dönmüştüm. Hergün abdest almak ve namaz kılmak için burdan inip çıkardık.

Öğretmenler odasına girmeden önce müdür yardımcılarına çıkma kararı aldık. Bizim zamanımızda kim varsa şuanda da burdaydılar.

Ceyhun Karaca ve Sercan Meşe.

Ceyhun hoca Sercan hocanın odasındaydı. Bu işimize gelmişti. Kapıyı tıklatıp odaya girdik. En son geldiğimizde onları görememiştik. Yani baya uzun bir süredir görüşmüyorduk.

"Sercan hocam? Ceyhun hocam?" diyerek girdi Su içeri.

"Buyrun kimin velisiydiniz? bir şikayetiniz mi var?" Sercan hocamın sorusu üzerine gülmemek için zor durduk.

Umarım Su Ayol bizi hatırlamadın mı Serco? diye bir giriş yapmazdı.

Yada Reyhan aramızdaki dalga geçtiğimiz konulardan biriyle girmezdi.

"Yok hocam ne şikayeti? Biz sizi ziyarete geldik. Eski öğrencileriniziz biz." dedi Gökçen olası tehlike gelmeden önce.

Sercan hoca kafasını iki yana sallayıp güldü.

"Ben de nerden tanıdık geliyor bunlar diyordum." dedi Ceyhun hoca.

"Hocam beni nasıl hatırlamazsınız?" diye sordu Su.

Ünlenmiş Aşk 💫❤️‍🩹🧡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin