54.Bölüm(Sevgilim)

14 2 1
                                    

WP KANALI: DARK OF DARKNESS~(Bir Yazar İşte)

YOUTUBE: Dark OF Darkness (@Darkofdarkness0607)

Selamün aleykümm.

İYİ OKUMALAR.

...

BÖLÜM ŞARKISI: Olmazlara İnat~Berkay Altunyay

İyi dinlemeler.

...

Kalabalıkların ortasında yanlız kalmış, küçük bir kız. Karanlıkların içinde bırakmışlar onu. İçindeki küçük ışığı yakmaya çalışıyormuş. Her defasında ayağı tökezleniyormuş. Her defasında kalbine bir hançer saplanıyormuş. Yürümekten yorulmuş. Kanatları kırılmış küçük kızın. Tam mutluluğa eriştim, yanlız değilim derken yok edilmiş.

Bitap düşmüş. Fakat tekrardan içini bir umut kaplamış. Umutlarını her defasında söndürmüşler.

Artık oturmuş bir köşeye, soldurmuş gülen yüzünü. Elleri bile hareket etmiyormuş. Bedeni öylece durmuş. Ayakları onu taşımayı reddediyormuş. Hiç susmayan zihni bile susmuş.

Ölmeyi beklemeye başlamış...

Müzik onun için susmuş. Dans etmeyi bırakmış ruhu. Kısaca yok olmayı beklemeye başlamış hergün. O ölürken, kendini yok ederken, etrafındakiler onu görmemeyi seçmiş.

Sevgiden yoksun kalmış küçük kız...

O an ona bir güç gelmiş. Kimse sevmese bile o kendini seviyormuş. Ayaklanmış. Yenilmemeye ant içmiş.

Başka biri olmaya ant içmiş.

İnsanların ona yazmaya çalıştığı masal bitmiş. Kendi masalını yazacakmış.

🖤

"Anan nasıl?" dedi Su Reyhan'a doğru.

Bunun bir esprisi vardı. Sonra anlatırım size.

"Eyi eyi." dedi Reyhan.

"Ya ben sizi çok seviyom lan." dedi Gökçen. "Tabi bir de çayımı." sonrasında bardağındaki çayı yudumladı.

Ufukta Bora göründü. Bana bir şey bırakması gerekiyordu. Reyhan ile bi göz göze geldiler. Altı saniyelik bir bakışma oldu.

Gözlerini ilk Reyhan kaçırdı.

Bir yerde okumuştum, kim gözünü ilk kaçırıyorsa seviyordur(şüpheli).

Bora bir sandalye çekti ve masaya çöktü. "Selam gençler." dedi. Garson hemen dibimizde bitti.

"Hoşgeldiniz efendim. Ne alırsınız?" siparişlerimizi verdikten sonra gitti. Yemek yemeye gelmiştik. Gökçen ablam ısmarlıyordu.

"Getirdin mi Bora?" dedim. Göz kırptı.

"Getirdim. Al bakalım." diyip elindeki poşetten kitabı çıkardı.

1984~George Orwell

Eyvallah der gibi başımı salladım.

"Kitap mı istedin?" dedi Su.

"Evet?" dedim olamaz mı dercesine.

Ünlenmiş Aşk 💫❤️‍🩹🧡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin