Yeni bölümden herkese merabalar. Hızlıca bölüme geçebilirsiniz.
İYİ OKUMALAR.
...
BÖLÜM ŞARKISI: Zalim~Yalın
İyi dinlemeler.
...
"Doğukan?" dedim öylece kaldığımda.
"Hayır... Alex." dedi.
"Sen-" derken lafımı böldü.
"Evet. Bir tuzağa düştün Gece." dediğinde kendimi toplamam gerekiyordu.
"Buradan çıkamayacağımı sana düşündüren ne?" diye sordum.
"Çıkamayacak olman." dedi. "Bu kez elimden kurtulamazsın Gece." dedi iğrenç bir ses tonuyla.
"Biliyor musun gerçekten Aptalsın Doğukan." dedim. "Hem de çok aptalsın." diyerek devam ettim.
"Sence kim kimin elinde şu an?" diye sordu.
"Şartlar her an değişebilir." dedim.
"Şartlar şuan değişmeyecek." dedi ve o pislik gülüşü yüzünde belirdi.
✨
"Delireceğim! Bırakın gireyim içeri!" diye bağırıyordu Ateş.
"Hallederiz biz! Alırız kardeşimi işte! Haklı Ateş!" dedim.
"Saçmalamayın! Sinyal kesilmiş olabilir fakat Anka iyi olabilir. Şuan içeri girersek hepimiz yakalanırız ve risk olasılığı daha çok artar." dedi Arzu.
"Allah kahretsin!" diye bağırdı sinirle Ateş.
"Onlar elime geçsin bir bir sikeceğim." dedi Ali.
"Göz göre göre tuzağa yolladık lan!" dedi Zehra.
"O zaman niye mal gibi bekliyoruz? Kuralım bir plan. Çalıştırın şu saksıyı." dedi Reyhan. Sinirden elleri ile oynuyordu Ateş.
Ben ise düşünmeye çalışıyordum. Ulan Bora normal geçen bir günün yok gerçekten.
"Çıkmalarını bekleyeceğiz." dedi Arzu.
🖤
Resmen yakalanmıştım. Buna inanamıyordum. Doğukan'ı öldüreceğim sırada yine hainlik yapmıştı. Adamları tarafından yakalanmıştım.
Şimdi ise çıkıyorduk malikaneden. Fuat Tekiner ve Mark kevin'ın bir ölümü olacaksa o benim elimden olacaktı.
Listeye yazdım onları.
Dışarı çıktığımızda bizimkilerin aracının hala orda olduğunu gördüm. Sinyal gelmeye başlamıştı.
"Gece duyuyor musun bizi? Eğer duyuyorsan gökyüzüne doğru bak." dedi kulağımdaki Arzu'nun sesi.
Kafamı hala karanlık olan gökyüzüne çevirdim.
"Anlaşıldı Gece. Gelip seni almamızı istiyorsan birşey yapma. Eğer risk görüyorsan öksür." diyerek devam etti Arzu.
Öksürdüm.
"Emin isen daha şiddetli öksür." dedi Arzu. Dediğini yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlenmiş Aşk 💫❤️🩹🧡
Novela JuvenilKaçamayacağımız, imkansız dediğimiz bir aşkın içine çekildik. Birimiz rüyasındaki kıza diğerimiz ekrandaki çocuğa. Sonra bir gün büyüdük. Ben Milli İstihbarat Teşkilatından Anka Altınışık. O ise ünlü oyuncu Ateş Akay. Acılarımız olacak fakat yı...