Selamün aleyküm arkadaşlar ödmdnfkd. İmanlı bir giriş.
Neyse bölüme geçebilirsiniz hadi hadi.
...
BÖLÜM ŞARKISI: Melekler seni bana yazmış~speed up'Murat Dalkılıç
...
✨
"Lan Anka içerde Anka, niye mal gibi bakıyoruz biz!?" dedi Reyhan. Arkadaşı için korkmuştu.
"Hayır hayır değildir." dedi Ateş.
Korkuyordu.
"Kardeşim lan!" dedi Bora. Yıllardır olmayan kız kardeşini kaybetmiş gibi yüreği yanıyordu.
"Tutmayın beni!" hafif bir bağırtıyla konuştu Reyhan. Alevlerin ortasına doğru koşmaya başladı. Su da peşinden koşmaya başladı. Ta ki arkalarından gelen sesi duyana kadar.
Biri onlara seslendi.
"Nereye lan bensiz!?" Reyhan olduğu yerde kaldı. Su sesi tanımıştı.
Arkalarını döndüler.
Sinan, Arzu, Zehra, Ali, Su, Eren, Ateş, Bora, Reyhan.
"Anka." dedi Reyhan.
"Aşk olsun amına koyayım. Niye beni çağırmıyorsunuz?" dalga geçiyordu.
"Senin var ya ben YÜREĞİMİZE İNİYORDU SALAK!" dedi Reyhan. Sonra yanına gidip bir tane vurdu.
"Ya salak." sarıldı Su ona.
"İyisin iyisin." dediler Arzu ve Zehra.
"Ne sandınız?" acıların içinden çıkmış biri için Ateşlerin ortasından çıkmak kolaydı.
Bir çeşit Ateş dışında. Ondan istese de çıkamazdı. O Ateş onu yakardı. Kül ederdi.
Küllerinden yine doğardı.
Doğamamaktan korkuyordu.
"Korkuttun ya bizi kardeşim." dedi Bora.
"Ben ateşlerin arasından mı çıkamayacağım? Bir çeşit hariç hiç bir Ateş beni yakamaz." O an Ateş gözlerini ona çevirdi.
Ondan mı bahsediyordu?
Etrafta başka Ateş yoktu çünkü.
"Şakaciii." dedi Eren. Eren Su sebebi ile Anka ile daha çok iletişime geçmeye başlamıştı ama onu sevmişti. Harbi bir dost olabileceğini biliyordu. Yeni tanışmış bile olsalar sırlarını paylaşırdı.
Anka Altınışık insanların hayatlarına ışık yakıyordu.
Eren aslında Ateş'in anlattığına göre rüyadan Ankayı tanıyordu. Hatta eskiden bir kaç defa görmüşlerdi ve bunu hiç çaktırmamıştı Eren. Ateş eskiden onu gördüğü zaman etrafındaki sesleri bile duymuyordu. Merakla ona bakıyordu. Eren onu dinliyordu hep. Hatta geçen Ateş Anka'ya sarılmıştı. O kadar güzel anlatmıştı ki, Eren arkadaşının hislerinin farkına varmıştı.
Ama Ateşte farkında olana kadar hiç birşey demeyecekti.
Ateş hiç bir şekilde farkında değildi. Anka onu seviyordu. Bunu öğrenmişti.
Ah bu gençler kördü kör.
"Neden içerdeyken orayı Ateş'e verdin ki!?" arkadaşının sesini duyarak irkildi Eren. Ateş koruması aktive olmuştu anlaşılan.
"Yo sana vermedim." hala espiri yapıyordu Anka. Uslanmaz uyuz.
"Anka dalga geçme lütfen." dedi Ateş. Anka göz devirdi. Yapma şunu o çocuğa Anka bayılır vallahi, diye içinden geçirdi Eren.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlenmiş Aşk 💫❤️🩹🧡
Teen FictionKaçamayacağımız, imkansız dediğimiz bir aşkın içine çekildik. Birimiz rüyasındaki kıza diğerimiz ekrandaki çocuğa. Sonra bir gün büyüdük. Ben Milli İstihbarat Teşkilatından Anka Altınışık. O ise ünlü oyuncu Ateş Akay. Acılarımız olacak fakat yı...