Bölüm gelmişşşş. Bölüme geçmek için sabırsızlandığınızı biliyorum. Geçebilirsiniz.
İYİ OKUMALAR.
...
BÖLÜM ŞARKISI: Kül~Cem Adrian
İyi dinlemeler.
...
✨
Yine daldığım bir rüyadan nefes nefese uyandım. Neden aynı rüyayı görüp duruyordum?!
Sürekli karanlık bir boşlukta Ateş'in sesini duyarak uyanıyor ve etrafı yokluyordum. Sonra yanıyordum. Doğukan vardı o rüyada.
Neydi bunun anlamı?
Biraz daha öylece oturup düşündüm. Daha kaç sefer bu rüyayı görecektim ki?
Kafamdaki düşüncelerin yine peşimi bırakmaya niyeti yoktu anlaşılan.
Ateş uyanmış mıydı acaba? Hemen ona bir mesaj attım. Sonrasında yataktan kalktım istemeyerekte olsa.
Üzerime daha düzgün şeyler girdikten sonra mutfağa girdim. Kendimi çok aç hissediyordum. Sanki günlerdir hiçbirşey yememiş gibi aynen. Dolabı açtığımda adam gibi birşey kalmadığını gördüm.
Neden markete gitmek zorundayım?
Şalımı bağladığım gibi dışarı çıktım. Markete doğru ağır ağır yürüdüm. Markete girdiğimde lazım olanları alırken bir komşuma rastladım.
"Selamün aleyküm kızım." dedi komşum. Yan binamda oturuyordu ve yaşça benden büyüktü. Bir iki tel beyaz saçı vardı fakat yüzü oldukça genç görünüme sahipti.
"Aleyküm selam abla." dedim.
"Evleniyormuşsun, hayırlı olsun." dediğinde ağzım açık ona baktım. Herkesin ağzında dolanıyordum. Ben olduğumu nerden biliyordu yüzüm görünmüyordu bir kere?
"Abla sen nerden biliyorsun?" diye sordum.
"Bizim kızlar söyledi. Bu senin oğlan için çıldırıyorlar çok büyük fan mıymış neymişler işte o yüzden herşeyi araştırıyorlar. Fotoğrafta senin hesabı görmüşler de..." dediğinde cinlerim sabrımı zorladı.
Abla o çıldırmayı alırak onların münasip bir yerlerine monte etmeyeyim.
"Evet evleniyorum. Abla bir de kızlara söyle çok çıldırmasınlar." dediğinde abla kahkaha attı.
"Arada camdan görüyordum bir çocuğun kapına geldiğini. Çok yakışıyorsunuz maşallah. Kızlarında kulaklarından çekerim. Allah tamamına erdirsin güzel kızım." dediğinde gülümsedim.
"Amin. Allah razı olsun." dediğimde vedalaşıp ayrıldı. Bende ihtiyaçlarımı alıp çıktım.
Eve yürümeye başladım. Genellikle insanların gözü üstümdeydi.
Demek bu kadar insan araştırma yapıyor. Umarım magazinciler kayda değer bir bilgiye ulaşamaz.
Eve vardığımda müzik açıp kahvaltımı hazırladım. Yemek yerken telefonum çaldı.
Ateş'İM. ARIYOR...
Mesajıma cevap vermemişti. Demek aramak istediği için. Hızlıca çağrıyı yanıtladım.
"Günaydın güzelim." sesi oldukça neşeli ve dinlenmiş geliyordu.
"Günaydınnn." dedim sesimi neşeli tutmaya çalışarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlenmiş Aşk 💫❤️🩹🧡
Novela JuvenilKaçamayacağımız, imkansız dediğimiz bir aşkın içine çekildik. Birimiz rüyasındaki kıza diğerimiz ekrandaki çocuğa. Sonra bir gün büyüdük. Ben Milli İstihbarat Teşkilatından Anka Altınışık. O ise ünlü oyuncu Ateş Akay. Acılarımız olacak fakat yı...