Bölüme geçebilirsiniz. Özlemişsinizdir.
İYİ OKUMALAR.
...
BÖLÜM ŞARKISI: Kime diyorum~Sertab Erener
İyi dinlemeler. Ey okur, şarkıyı açmak ister misin?
...
✨
Varış noktamıza ulaşmıştık. Bu gün yapma ihtiyacı nerden çıkmıştı bilmiyordum. Ben yemesine bakabilirdim. Kız kıza kalabilirdik uzun süre sonra. Apartmana girdik Su ile. Daire'nin önüne gelince Su zili çaldı. Fadime babaanne bizi karşılamıştı.
Günü Su'nun babaannesinin evinde yapacak olmamız dışardan bakan birine tuhaf gözükebilirdi. Fakat bizce tuhaf değildi.
Su plana göre Naz'ın ve Aybüke'nin de geleceğini söylemişti. Fakat işleri çıktığı için gelememişlerdi. Aybüke Su'nun kadim bir dostuydu. Naz ise Su aracılığıyla tanıştığımız bir lise arkadaşımızdı.
Naz'ı sevmiştik.
Fadime babaanne önce Su'ya sarıldı. Sonra ise içten bir şekilde bana sarıldı. Gülümsedim ve salona geçtik. Şevval abla çoktan gelmişti.
"Hoşgeldiniz kızlaarr!!" ayağa kalkmıştı bizi görünce.
"Hoşbulduk sarı kafam." Su çoktan Şevval'i kollarıyla sarıp sarmalamıştı.
Kuzu sarma. Ahahahah.
Şevval ablaya sarıldıktan sonra koltuklara yayıldık. Kızlar daha gelmemişti. Gökçen, Sude, Reyhan ve Hira yani Eren'in kardeşi gelince ekip tamamlanacaktı.
🖤
Herkes tamam olduğunda masayı hazırlamaya başlamıştık. Su gelen telefon çağrısına bakmak için elindekileri hızlıca masaya bıraktı. Sonra ise telefonunu eline aldı. Bir süre öylece baktı. Ekranı bize çevirdiğinde niye öyle mal gibi ekrana baktığını anlamıştık.
ARDA KARASU. ARIYOR...
Arda bu günün gelmişini geçmişini yerle bir edebilirdi. Onda o potansiyel vardı. Su tereddütlü bir şekilde bekledi. Telefon kapanınca rahat bir nefes aldı.
O an kapı çaldı.
✨
Yarım saat öncesi.
"Bakın gençler. Kızlar gün yapıyor. İstihbarat sağlam. Kaynak babaannem," dedim. Barış abiyi,Eren'i, Ateş'i, Bora'yı hatta Sinan'ı karşıma dikmiştim.
"Arda. Peki bizim ne işimiz var burda? Sen bizi niye çağırdın?" dedi maydonoz Eren.
"E güne gidiyoruz. Altınlarınızı hazırlayın derim ben." hepsinin şaşkınlığı suratlarından çok net bir şekilde okunuyordu...
🖤
Telefon kapanınca rahat bir nefes aldı.
O an kapı çaldı.
Kapıyı açmaya gitti Su. Fadime babaanne de peşinden gitti. İçeri girdiklerinde şaşırmıştım gerçekten.
Arda peşinde Ateş'i, Eren'i, Bora'yı, Barış abiyi ve Sinan'ı getirmişti. Arda işini biliyordu kesinlikle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlenmiş Aşk 💫❤️🩹🧡
Novela JuvenilKaçamayacağımız, imkansız dediğimiz bir aşkın içine çekildik. Birimiz rüyasındaki kıza diğerimiz ekrandaki çocuğa. Sonra bir gün büyüdük. Ben Milli İstihbarat Teşkilatından Anka Altınışık. O ise ünlü oyuncu Ateş Akay. Acılarımız olacak fakat yı...