Yeni bölüm ve ben arkadaşlar.
BENİ ÖZLEDİNİZ Mİ???
BEN SİZİ ÖZLÜYORUM.
İnternetim yok off.
Neyse bölüme geçin hadi.
İyi okumalar.
...
BÖLÜM ŞARKISI: Bad girls~M.I.A.
...
✨
Üsse gittiğimizde etraf sakindi. Sakin olmamalıydı. Hızlıca çalışmalara başladık. Birazdan Ankara'ya gitmeden önce dördüncü hedefin sorgusuna giricektik.
Savcı Su Karasu
Komiser Reyhan Çınar
Ve
MİT'çi Anka Altınışık.
Girmeden önce Su ile Reyhan'a böğürtlen çayı içirme kararı aldık. Sakinleştirici bir etkisi vardı ve bizde bunu istiyorduk. Bir tane poşet etki etmeyeceğinden koca bir bardağa beş tane poşet kullandık.
Reyhan bunu bilmiyor çaktırmayın.
Çayı ona uzattık. Gergindi. Bir o kadar da sinirli. En azından hafif rahatlamıştı.
Bu da iş görür.
Biz de birer böğürtlen çayı içtik. Sonra sorguya girdik.
Eğlence şimdi başlıyor.
"Ne için ve kimin için çalışıyorsunuz?" Su oldukça sakin bir şekilde olaya girmişti. Fakat son sakin olmayacaktı bu belliydi. Adamın konuşmaya niyeti yoktu herhalde. Çünkü ağzını dahi açmıyordu.
"Anlamadın mı kardeş?" adamın omzuna elini koydu Reyhan. Adamı sıkıştırıyordu aslında.
İçeri bir anda Arzu girdi.
"İstediğin belgeler Altınışık." adamın önüne atacağım belgeler de geldiğine göre mutluyum.
"Sağol. Çıkabilirsin." isim kullanmamaya dikkat ettim. Sonuçta Doğukan kaçmıştı.
Onu yaktığım zaman bile ekipler izine rastlayamamıştı.
Onda bir şeyler vardı.
Arzu çıktıktan sonra dosyaya baktım.
"Hımm kara para aklama, uyuşturucu ticareti falan filan. Sizin başınızdaki adam size karşı koz toplamış." içine öfke ve kin doldurarak herşeyi alabilirdik ondan.
Bu adamın gözlerinde onu görmüştüm.
"Yalan. Murderous yapmaz." ölüm saçan.
Murderous ölüm saçan demekti.
"Öylemi? Al bak. Kendin gör." dedim ve dosyayı adamın önüne attım. Reyhan hala çok sakindi.
Böğürtlen çayı ile yaramış olmalıydı.
Adam dikkatlice inceledi dosyayı. Tabi ki bizim düzenlediğimiz bir dosyaydı. Adamın bunu bilmesine gerek yoktu.
"Nasıl!? Uydurma bu dosya! İnanmıyorum size!" dedi adamcık. Oyuna geliyordu.
"Bok uydurma lan! Muro mu ne zıkkımsa hepiniz hakkında koz toplamış. Bu dosyaları kullanarak size herşeyi yapabilirdi." Reyhan açıklayıcı olmak istemişti.
Kafasına sıkmasın adamın nolur Allah'ım.
"Şimdi sen diyeceksin ki bunlar sizin elinize nasıl geçti?" dedi Su. Adamın aklından soru siliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlenmiş Aşk 💫❤️🩹🧡
Dla nastolatkówKaçamayacağımız, imkansız dediğimiz bir aşkın içine çekildik. Birimiz rüyasındaki kıza diğerimiz ekrandaki çocuğa. Sonra bir gün büyüdük. Ben Milli İstihbarat Teşkilatından Anka Altınışık. O ise ünlü oyuncu Ateş Akay. Acılarımız olacak fakat yı...