Hoşgeldiniz yeni bölüme. Umarım iyisinizdir. Oy? Takip? Yorum?
İYİ OKUMALAR CANLARIM.
...
BÖLÜM ŞARKISI: Kaçar Gider~Dolu Kadehi Ters Tut
İyi okumalar.
...
✨
Genç adam ellindeki çiçekleri hayatındaki en güzel kadınlardan birine getirmişti.
Yada artık hayatında olmayan.
Getirdiği çiçekleri kadının mezarına dikti ve yanındaki su ile biraz suladı. Sonra ise mezarın yanına doğru çöktü genç adam.
Mezar taşının üstünde yazan isim ise her defasında canını yakıyordu.
ALEXİA KARAY.
Alexia koruyucu demekti.
Annesi Doğukan'ın hayatında gördüğü en güzel kadınlardan biriydi. Annesine aşıktı.
Annesi bu dünyadan gideli on sene olmuştu. On senedir onun güzel, aynı bahar melodisi gibi olan sesini duyamıyordu.
Gözlerinden bir damla yaş aktı genç adamın.
Babasından nefret ediyordu.
Sanki o geceye gitti tekrar. Kurşun sesinin geldiği saniyenin içinde annesinin kanlı bedeni yere yığılmıştı.
Babasının silahından çıkan tek kurşun annesinin ruhunu çekip almaya yetmişti.
"Sen gideli on sene oldu ama hala çok acıyor anne..." dediğinde gözünden bir damla yaşın daha akıp gitmesine izin verdi. "Sana yalan söylemeyi sevmiyorum biliyorsun. Bugün biraz daha pisliğe battım." dedikten sonra annesinin toprağında gezindi elleri. "Sen bunu hiç istemezdin. Fakat bu kadar kör bir aşkın pençesine düşmemi de istemezdin..." dedikten sonra yine durdu. "Ömrümün sonuna kadar benimle olmasını isteyeceğim insan, benim baş düşmanım. Hergün birbirimizi öldürmek için ant içiyoruz. Ben bir gün ona o silahı doğrultmak zorunda kalacağım anne..." dedikten sonra biraz toprağı alıp burnuna doğru götürdü.
Annesinin saçlarından gelen koku hiç şüphesiz toprağına sinmişti.
"Seni boğmak istemiyorum. Sadece bir çıkış yolu bulmaya çalışıyorum. Yardım et bana anne. Çok çaresizim. Bütün bu yanlışların arasında ölüyorum, kendimi kaybediyorum..." dedi çaresizce.
Sonrasında ise ağlamaya başladı.
Güzel kadının mezarının başında saatlerce ağladı belki de...
🖤
Islak saçlarımı açık bıraktım ve yatağımın üstüne oturdum. Banyo yapmak kesinlikle iyi gelmişti.
Telefonumu elime aldığımda gelen mesaj mal gibi gülmeme sebep olmuştu.
~Ateş'İM.~
Ateş'İM.:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlenmiş Aşk 💫❤️🩹🧡
Teen FictionKaçamayacağımız, imkansız dediğimiz bir aşkın içine çekildik. Birimiz rüyasındaki kıza diğerimiz ekrandaki çocuğa. Sonra bir gün büyüdük. Ben Milli İstihbarat Teşkilatından Anka Altınışık. O ise ünlü oyuncu Ateş Akay. Acılarımız olacak fakat yı...