Nasılsınız canımlar?
Ben sizi özlemişim ya. Siz beni özlediniz mi?
Jdjdjdmfnjf
Allah aşkına beni kim özlicek elxbnxşdbdjdhehhd.
Neyse hadi bölüme geçin💋.
Yıldızı boyasak ve yorum atsak ya? (😊🏹)
...
BÖLÜM ŞARKISI: Stay~The Kid LAROI &Justin Bieber
...
✨
Film izlerken duygulanmıştım.
Yanlış anlamayın filme değil. Kaç yaşıma gelirsem geleyim düşünmekten vazgeçemiyordum. Film'in çok tatlı bir konusu vardı.
Bir anne..
Bir kız çocuğu..
Mutluluk...
Paylaşım...
Kendi halime üzüldüm.
Benim kafamın içindekiler çığlık atarken ben sana hiç anlatamadım anne, oldukça iyi göründüm.
Benim kafamın içindeki çığlıkları anlatmaya çalışırken kulaklarını kapadın anne.
Beni sevdin mi anne?
Bilmiyorum ben de. Sen de bilmiyorsun.
İçimdeki karanlıktan seni haberdar etmeye çalıştım. Olmadı.
Zaten kafamın içindeki seslerden biri sana aitti.
Dışımda buz gibi bir surat ama içimde uçurumun kenarında çığlık çığlığa küçücük bir kız çocuğu. Kendine sürekli "Ağlama çünkü senin sarılabileceğin kimsen yok." diyen bir kız çocuğu.
Senden nefret ediyorum.
Yalancı.
Keşke evlatlıktan reddedebilsem.
Aşağılık.
Oruspu.
Geber.
Allah seni alsın benden.
Hakkımı helal etmiyorum.
Emeğimin karşılığını alamıyorum.
Emeğimin karşılığını alamadım.
Şeytan.
Ben seni sevmek zorunda mıyım?
Başaramazsın.
Sen yapamazsın onu saçmalama.
Bari boş yere söz verme.
Bıktım senden.
Gitmek istiyorum.Ve aynı şeyler gibi gibi...
Ah!
Susun artık diye bağırmak istiyorum. Çünkü kafamdaki sesler çok fazlaydı. Kulağımı kapatmak hatta tırmalamak istiyordu. Sanırım sevgi bir dizilerde vardı böyle güzel.
Anne...
Elimi ağzıma kapatıp ağladığım zaman keşke gelip bana sarılsaydın anne. Güldüğüm bir an değilde keşke kendimi tutamadığım bir an sarılsaydın.
Tamam beni biraz da olsa seviyorsun bazen öyle güzel hissediyorum ki.
Sen değişmiştin anne.
Seni de hayat değiştirmişti. İnsanların zalimliği sana ağır gelmişti. Senin çok üstüne gelmişlerdi. Seni çok ezmişlerdi.
Ama bunun yüklerini paylaşmak yerine benim üstüme fırlatıp gidemezdin.
Gözlerim doluyor... Hayır...
Burnumu çektim. Kızlar zaten filme odaklıydı. Duygusal bir sahneydi ve Gökçen ile Su'nun gözleri dolmuştu. Reyhan zaten yaşadığı varsa da içindedir. Onlar gözlerimin filmden yaşlı olduğunu sanabilirlerdi ama öyle değildi. Burdaki tek filme ağlamayan insan olabilirdim. Aslında gözleri dolu dolu minik bir kız çocuğu oturuyordu karşımda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlenmiş Aşk 💫❤️🩹🧡
Teen FictionKaçamayacağımız, imkansız dediğimiz bir aşkın içine çekildik. Birimiz rüyasındaki kıza diğerimiz ekrandaki çocuğa. Sonra bir gün büyüdük. Ben Milli İstihbarat Teşkilatından Anka Altınışık. O ise ünlü oyuncu Ateş Akay. Acılarımız olacak fakat yı...