Yepyeni bir bölümle karşınızdayım canımın içleriiiiiiii. Bölümler sık gelemiyor kusura bakmayın!! O yüzden sizi çok bekletmeyeceğim. Bölüme geçiş yapabilirsiniz.
İYİ OKUMALAR.
...
BÖLÜM ŞARKISI: MINI TERORISTA~Jeff Redd
İyi dinlemeler.
...
✨
Karargaha giderken söyleniyordum. "Ben artık yeğen istiyorumm!!!" her üç cümlemden biri buydu.
"Ya ben daha yeni evlendim sal beni!" dedi Su sitemle.
"Biz onu bunu anlamayız numune." dedi Reyhan.
"Of!" gibi bir tepki verdiğinde Su, biz kahkaha attık.
"Bak karıcım herkes aynı şeyi düşünüyor!" dedi Eren. Sonrasında karnına bir dirsek darbesi yedi. Bu Su Karasu Açıkgöz usulü siktir git Eren demek oluyordu sanırım.
"Eren yeter bence kardeşim." dedi Ateş.
"Bence devam et Eren. Dayak yemeni izlemek çok keyifli." dedi Bora.
"Bora." dedi Eren.
"Ne?" dedi Bora sırıtırken.
"Siktir git!" dedi Eren.
"Hay hay!" dedi Bora sırıtmaya devam ederken.
Karargaha girdik tek tek. Sonra her zaman yaptığımız gibi çalışmalara başladık.
Bilgisayarımın başında yeni bulduğumuz bilgilerle ilgilenirken yeni bir mesaj geldi.
*İstediğinizi yaptım. Sevkiyatı yapmayı kabul etti.*
Ekrana gülümsedim. Av avcının inine girmek için hazırdı.
🖤
Siyah elbisemi düzelttim ve kapıyı çaldım. karşımdaki yüze gülümsedim. Hümaya. Doğukan'ın yeğeni tam karşımda duruyordu.
"Hoşgeldin Anka abla!" dedi neşeyle Hüma.
"Hoşbuldum canım." dedim.
"Gel içeri hadi." burası müstakil iki katlı bir evdi. Bahçeden eve adımımı attım. Enteresan bir durum Anka.
"Gece son durum nedir?" Arzu'nun sesi kulaklarımda yankılandı.
"Adrese giriş yaptım operatör." dedim sessizce.
"Bir şey mi dedin abla?" Hüma'nın sorusu ile ona döndüm.
"Eviniz güzelmiş dedim kız!" dedim sesimi canlı tutmaya çalışarak.
"Ben de çok güzel buluyorum evimi!" dedi gülerken. Salona geçtiğimizde o tanıdık yüzle karşı karşıya geldik.
Gürkan Karay. Doğukan Karay'ın babası.
"Hoşgeldiniz." dedi Hüma'nın annesi. Adının Elif olduğunu öğrenmiştim.
"Hoşbulduk." dedim. Benim anlayamadığım konu şuydu ki Doğukan her türlü boku yerken, ablası başörtülü bir hanımefendiydi. Benim ortamlardaki alaka seviyesi. İçten içe Huriye'ye güldüm.
"Ben çalışma odasındayım kızım. Damadın yanında. Yemekleri oraya getirsinler. Afiyet olsun size." dedi Gürkan. Sonra odadan çıktı.
Biz ise Elif'le yemek masasına oturduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ünlenmiş Aşk 💫❤️🩹🧡
Fiksi RemajaKaçamayacağımız, imkansız dediğimiz bir aşkın içine çekildik. Birimiz rüyasındaki kıza diğerimiz ekrandaki çocuğa. Sonra bir gün büyüdük. Ben Milli İstihbarat Teşkilatından Anka Altınışık. O ise ünlü oyuncu Ateş Akay. Acılarımız olacak fakat yı...