35.Bölüm(Bir Doksan)

11 2 0
                                    

BÖLÜMLERİ ESKİ SIKLIKTA ATAMIYORUM.
İNTERNETİM YOK ÇÜNKÜ.

HADİ BÖLÜME GEÇİN OYALANMAYIN.

...

BÖLÜM ŞARKISI: Aşk yok olmaktır~Mabel Matiz

...

Bora bize yatak açmaya başlamıştı. Hala ışıklar gelmemişti. Yakamızı da bırakmıyordu. Hayır bu kadar insan nerde yatmamızı bekliyordu?

Diyecektim...

Bizi salona atana kadar...

Kızlarla salondaydık. Ortadaydım ve üçümüz de yan yana yer yatağındaydık.

Harika.

"Ben biraz korkmaya başladım." dedi Su ortamdaki sessizliği bozarak.

"Yatın uyuyun işte." sağol Reyhan. Artık kesin uyuruz.

Bir süre geçtikten sonra uyukladığımı farkettim. Boğazımın kuruduğunu hissederek kalktım, başıma şalımı aldım. Mutfağa ilerledim. Su içerken arkamda takırtı hissettim. Elimin altında bir bıçak vardı. Arkamdaki kişi ses çıkarmadan yaklaşınca refleks olarak bıçağı aldım ve arkamı dönüp boğazına dayadım.

"YOK ANAN." ses tanıdıktı.

Ateş.

Senin ebeni...

"Ya manyak mısın Ateş? Niye arkamdan sessizce geliyorsun?" diye sordum. Ayırca bıçak hala boğazındaydı.

"Önce şu bıçağı mı indirsen güzelim?" sesinde korku dolu bir tonlama vardı. Bıçağı indirdim ve aldığım yere bıraktım.

"Sessizce niye geldin?" sorumu tekrar ettim hızlıca.

"Ya susamıştım sadece. Sonra senin de mutfakta olduğunu gördüm. Sessizce gelip arkandan sarılmak istemiştim sadece. Ne bileyim manyak gibi bıçak çekeceksin." asıl manyak sensin.

"Ateş ben istihbaratçıyım biliyorsun değil mi? Tetikte olmam doğal, asıl manyak sensin." ellerini teslim olur gibi bir işaret yaptı.

"Tamam öyle olsun."

Bu sefer içeri doğru tıkırtılar gelmeye başladı.

"Kızlar derin uykudaydı. Acaba Bora ya da Eren mi?" diye sordum.

"Çocuklarda uyuyordu. Onlar olamaz." hay sikeyim böyle işi.

Elimize oklava aldık. Benim fikrim bıçak alma yönündeydi ama Ateş bunu olumlu karşılamamıştı. Birbirimize tamamdır manasında kafa salladık. Sonra koridora doğru ilerlemeye başladık. Koridorda geniş oda gibi bir yer vardı. Oraya gittik ve biri vardı. Sessizce ilerledik. Arkasında durduk.

"VUR!" Ateş'e komutu verince vurmaya başladı. Tabiki bende. O kişi kendini korumaya almak için yüzünü kollarıyla kapattı.

"Ya vurmasanıza kardeşim!" yerdeki adam konuşurken ışıklar geldi. Buranın da ışığı açık kalmış. Yerdeki ayaklandı.

Bora...

Allah kahretsin...

Adamı evinde dayak manyağı yaptık.

"Ya manyak mısınız kardeşim!? Dayak manyağı oldum." dedi Bora sitemle.

"Pardon Bora. Kusura bakma abicim." dedim. Ateşte beni onaylayan mırıltılar çıkardı. Sonra kafamı  ona döndüm.

Ünlenmiş Aşk 💫❤️‍🩹🧡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin