24.Bölüm(Fotoğraf)

23 2 1
                                    

Ben gelmişim yine ya.

Sıkılmadınız sizde. Skdkkd. Allah korusun sıkılmayın.

Ben bölüm atmak için tehtid ediliyorum arkadaşlar. Hikayeyi okuyan arkadaşlarım bölüm at diyip beni tehtid ediyor dlxjfkkd.

Harika okurlarım var.

Hadi bölüme geçin.

....

BÖLÜM ŞARKISI: No lie~Sean Paul, Dua Lipa

...

Borayı en yakın ev diye kurulamak için Ateş'in evine götürmüştük. Aksi takdirde zatürre geçirirdi. Ah Bora ah.

Aşk sana naptı Bora?

Ateş gelecek doğalgaz faturasını önemsemeden gazı köklemişti. Bora'ya giymesi için kendi kıyafetlerinden ve üstüne alması için de battaniye vermişti.

Umarım Bora üstündeki tişörtü geri vermek gibi bir mallık yapmazdı.

Çalacaktım.

Su, Reyhan daha fazla birşey yapmadan önce uzaklaştırmıştı ortamdan onu.

Ateş'in evine; ben, Bora ve Eren gelmiştik.

"Ben diyorum ki sana şu kıza şöyle hareketler yapma ben olsam bende bir tane koyarım sana Bora." lavuk lavuk hareketler.

"Romantik bence ya.. Böyle olsam Su bana napar ki?" dedi müstakbel eniştem.

"Bilemiyorum şimdi." dedim.

"Bilirsin bilirsin." Bora bu ıslak haliyle hala neyin peşinden koşuyordu.

Ula bir rahat dur da!

Huriye'ye hak verdim.

"Ay lütfen zaten başıma ağrılar girdi. Susar mısınız artık?" sen boşa konuşuyorsun Anka.

"Hadi beyler biraz sessizlik o zaman." Ateş içeri girmişti. Hepimize elindeki kupaları verdi.

Kahve...

Toz halinde de verebilirdin. Olurdu yani..

Manyak.

"Tabi tabi Anka dedi ya susmak zorundayız." Ha?

"Ne alaka Eren?" diye sordum.

"Ateş diyorum.. Yanaşmaya devam ederse böyle diyorum.. Kahve üstüme dökülürse diyorum... Ağzımdan başka birşeyler çıkabilir diyorum... Acıdan ama..." Eren'in dediği ile kafamı Ateş'e çevirdim. Elindeki kahveyi Eren'in başından aşağı dökmek üzereydi.

Kahkaha attım.

"Gül sen gül baldızcığım."

"Düzelteyim müstakbel baldız enişte...ayrıca ne malum kızı sana vereceğim?" gözleri büyüdü.

"Vermez misin?" dedi yutkunarak.

"Kök söktüreceğim sana, bekle sen bekle. Önce aranızı yapalım." gülmeye başladım tekrar. Çünkü yüzüne korkmuş bir ifade yerleşmişti.

Hah hah haah yaşasın kötülük.

Tövbe tövbe.

Yaşamasın.

"Yapma be, şaka yapıyorsun."

"Neyse neyse acımışem." kendi kendime güldüm.

"De git ya."

Ünlenmiş Aşk 💫❤️‍🩹🧡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin